اخبار ورزشیفوتبال جهان

فوتبال علیه نژاد پرستی آمریکایی| اقدام جالب اعضای آرسنال در حمایت از جورج فلوید+تصاویر

بازیکنان تیم فوتبال آرسنال انگلیس در حاشیه تمرینات خود به جورج فلوید که توسط پلیس آمریکا به قتل رسید، ادای احترام کردند و خواستار برقراری عدالت شدند.

گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، اقدام نژاد پرستانه پلیس آمریکایی در قبال جورج فلوید شهروند سیاه پوست که به طرز فجیعی به قتل رسید گستره اعتراضی فراوانی داشته و دامنه آتش آن اغلب شهرهای آمریکا را در برگرفته است.

در این میان ورزشکاران هم در کمپین اجرای عدالت برای احقاق حق این شهروند مقتول آمریکایی ورود کرده‌اند و خواستار محاکمه عاملان این قتل شده‌اند.

در تازه‌ترین اقدام اعضای تیم فوتبال آرسنال انگلیس پیش از آغاز تمرینات خود و انجام بازی دوستانه تیم برنتفورد با زانو زدن در مستطیل سبز و به نمایش گذاشتن تی‌شرت‌هایی در حمایت از حق و حقوق سیاه پوستان به این مقتول آمریکایی ادای احترام کردند.

به گزارش فارس، جورج فلوید ۴۶ ساله در اثر برخورد خشن و غیرانسانی پلیس آمریکا چند روز پیش جان باخت. در فیلمی که از صحنه مرگ او منتشر شده است، پلیس سفید پوست آمریکا زانوی خود را روی گردن جورج فلوید قرارداده و این در شرایطی بود که این فرد به سختی نفس می‌کشید و در نهایت جان خود را از دست داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 6 =

دکمه بازگشت به بالا