اخبار ورزشیفوتبال ایران

فکری:از هواداران استقلال عذر‌خواهی می‌کنم/این باخت در زمان خوبی رخ داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند.

به گزارش پیشرو اسپرت، محمود فکری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجودشان بازی کردند. از هواداران خوب استقلال عذر‌خواهی می‌کنم و به عنوان مسئول فنی استقلال این باخت را به گردن می‌گیرم.

وی افزود: بازی خوبی انجام شد و بازیکنان دو تیم با تمام توان و انرژی خود بازی کردند. بازیکنان من می‌خواستند در این بازی برنده شویم ولی اتفاقاتی در بازی رخ داد که شاید زیبایی فوتبال به همین اتفاقات باشد. نشد که از بازی برنده بیرون بیایم، شاید این باخت در زمان خوبی رخ داد چون بازیکنان ما را هوشیارتر و باهوش تر می‌کند.

سرمربی تیم استقلال در خصوص قضاوت زاهدی‌فر گفت: درباره داوری صحبت نکنم بهتر است. کارشناسان در مورد داوری صحبت می‌کنند و نظر می‌دهند. بازی  پربرخورد و پر حاشیه بود و شاید بیشتر مسائل روی نیمکت‌ها اتفاق افتاد.

وی در مورد اینکه چرا در نیمه دوم دست به تعویض نزد گفت: این تشخیص ما بوده است.

خبرنگاری گفت چرا شما به عنوان سرمربی از بیانیه باشگاه در مورد داوری اطلاع نداشتید که فکری پاسخ داد: فکر نمی‌کنم این سوالها مربوط به بازی و مسائل فنی باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا