اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

فوتبال اروپا: برتری و صعود منچسترسیتی به فینال جام حذفی/شکست دوباره بایرن/لاتزیو باخت

تیم منچسترسیتی با غلبه بر شفیلدیونایتد راهی دیدار نهایی جام حذفی انگلیس شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس، تیم منچسترسیتی با پیروزی سه بر صفر مقابل شفیلدیونایتد دسته اولی، راهی دیدار نهایی شد. «ریاض محرض» ستاره الجزایری سیتی، با هت‌تریک خود، مرد اول میدان بود. در دیگر دیدار این مرحله، فردا (یکشنبه) منچستریونایتد به مصاف برایتون خواهد رفت.

در بازی هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس هم تیم لیورپول موفق شد در خانه با نتیجه سه بر ۲ تیم رده نوزدهمی ناتینگهام فارست را شکست دهد و به موقتاً به رده هفتم لیگ جزیره صعود کند. لسترسیتی هم با پیروزی ۲ بر یک مقابل ولوز، از منطقه سقوط خارج شد.

در آلمان، «سادیو مانه» پس از حواشی به وجود آمده در لیگ قهرمانان اروپا، پس از مدت‌ها برای بایرن گلزنی کرد اما بایرنِ «توماس توخل» در بازی مقابل ماینتس با نتیجه سه بر یک شکست خورد. این شکست برای باواریایی‌ها گران تمام شد چراکه دورتموند با پیروزی بر آینتراخت فرانکفورت به صدر جدول بوندس‌لیگا رسید.

در هفته سی‌ویکم سری آ ایتالیا هم لاتزیو رده دومی با یک گل مغلوب تورینو شد تا رقابت بر سر سهمیه‌های ایتالیا برای فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا همچنان جذاب پیگیری شود. پس از ناپولی ۷۵ امتیازی، حالا لاتزیو ۶۱ امتیاز دارد، یوونتوس ۵۹ امتیازی است و رم، میلان و اینتر هم با ۵۶، ۵۳ و ۵۱ امتیاز در رده‌های در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − دو =

دکمه بازگشت به بالا