اخبار ورزشیسایر اخبار

فعالیت صدها هزار کارمند ژاپنی در خانه در زمان برگزاری المپیک

صدها هزار کارمند ژاپنی اعلام کردند در زمان بازی‌های المپیک به دلیل تراکم زیاد و حضور تماشاگران، فعالیت خود را به مدت ۲ هفته در خانه پیگیری خواهند کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، صدها هزار نفر از کارمندانی که در توکیو مشغول به کار هستند اعلام کردند در زمان برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ برای کاهش تراکم به مدت ۲ هفته از خانه فعالیت‌های خود را پیگیری خواهند کرد.

این انتظار وجود دارد بیش از ۸ میلیون نفر در زمان المپیک به توکیو سفر کنند و این موضوع فشار زیادی به جمعیت حاضر در مترو می‌آورد. بنابراین تلاش شده در زمان حضور هواداران ورزشی، بیش از ۵۰ هزار نفر از فوجیتسو، ۳۴ هزار نفر از NEC و ۱۶۰۰ نفر از اداره تویوتا در توکیو به ۶۰۰ هزار نفر از کارمند دیگر از ۳ هزار کمپانی بپیوندند که از ۲۲ جولای تا ۶ سپتامبر در خانه کار می‌کنند.

سازنده تجهیزات Ricoh برنامه دارد تا در زمان بازی‌های المپیک توکیو به مدت ۲ هفته کمپانی خود را تعطیل کند. برای کارمندانی که نیاز به ارتباط با مشتری دارند مکان‌هایی در نظر گرفته خواهد شد.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزهای ۲۴ جولای تا ۹ آگوست برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا