اخبار ورزشیسایر اخبار

فرزام: پاروهای ما فرسوده هستند

سرمربی تیم ملی روئینگ ایران تاکید کرد با فرسوده بودن پاروها، ملی پوشان به قایق و پارو نیاز اساسی دارند.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اعزام ملی‌پوشان به اتریش برای حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک روئینگ اظهار داشت: فکر نمی‌کنم به این مسابقات اعزام شویم چون برای ویزا هم اقدامی نشده است، البته خودم هم مصر نبودم در این مقطع اعزام شویم چون می‌خواستم ورزشکاران را بیشتر آنالیز کنم.

وی افزود: بعد از مسابقات قاره ای که سال آینده برگزار می‌شود در مسابقات کاپ جهانی هم سهمیه المپیک توزیع می‌شود بنابراین قایق هایی که جا مانده اند شانس دارند در هر ماده ۲ سهمیه بگیرند.

* با توجه به محدودیت مالی باید شرایط را درک کنیم

فرزام در پاسخ به این سوال که حضور شما در مسابقات جهانی اتریش می توانست به شما برای ارنج ایران کمک کند، عنوان کرد: هرچه بیشتر در مسابقات شرکت کنیم قطعاً برای ما خوب خواهد بود اما با توجه به محدودیت های مالی باید شرایط را درک کنیم. ما می‌توانیم در مسابقات قهرمانی آسیا که آبان ماه برگزار می‌شود شرکت کرده و تیم را محک بزنیم.

* دو نفره سنگین وزن رکوردهای خوبی دارد

سرمربی تیم ملی روئینگ مردان درباره این که فکر می کند در کدام ترکیب ایران شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد تصریح کرد: دو نفره سنگین وزن در تهران رکوردهای خوبی داشته است. من شاید بخواهم در ۲ کیلومتر از ورزشکاران تست بگیرم، قرار است در سه روز با تست گیری ارنج ها را بررسی کنیم اردوی بعد هم مواد دیگر تست می دهند تا به ترکیب خوب برسیم.

* روی دو نفره سبک وزن باید زیاد کار کنیم

فرزام در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در تک نفره چقدر شانس کسب سهمیه المپیک داریم خاطرنشان کرد: در تک نفره اوضاع در پسران خوب است شرایط بهتر هم خواهد شد، اما دو نفره سنگین وزن شرایط بهتری دارد. روی دو نفره سبک وزن باید زیاد کار کنیم چرا که این قایق هیچ وقت در هیچ مسابقه‌ای مدال نداشته است.

وی درباره ترکیب سنگین وزن خاطرنشان کرد: عاقل حبیبیان، بهمن نصیری و سیاوش سعیدی در تک و دو نفره شرکت خواهند کرد البته میلاد الله وردیان هم از جوانان آمده و امسال در بزرگسالان روند صعودی خوبی داشته است شاید تا آخر بتواند جایی در تیم ملی بزرگسالان پیدا کند.

* شادی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نمی شود

سرمربی تیم ملی روئینگ مردان درباره حضور محسن شادی در تمرینات و مسابقات پیش رو تصریح کرد: شادی تمریناتش را اصلاً شروع نکرده است، البته او قرار بود در شهر خودش تمریناتش را پیگیری کند من هم با این موضوع موافق بودم. بنابراین او در مسابقات قهرمانی آسیا که آبان ماه در کره برگزار می‌شود شرکت نخواهد داشت بعد از آن برای مسابقات کسب سهمیه المپیک ۶ ماه زمان داریم باید ببینیم آیا او تصمیم می‌گیرد تمریناتش را شروع کند یا خیر؟ شادی همیشه ورزشکار موفقی بوده و می‌تواند رقیب خوبی برای ورزشکاران باشد.

* پاروهای ما فرسوده هستند

فرزام در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر مشکل قایق و پارو برای ورزشکاران یادآور شد: ما با حداقل امکانات کار می‌کنیم و تلاشمان را برای کسب سهمیه خواهیم کرد اما قایق ۴ نفره اصلا مناسب نیست یا در تک نفره به غیر از دو قایق بقیه مناسب نیستند. ما پارو خیلی نیاز داریم چرا که این پاروها فرسوده شده اند. امیدوارم قایق ها زودتر به ما برسد چون از نظر فنی به ما کمک خواهد کرد و ورزشکاران می توانند در وزن خودشان را بزنند.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا