اخبار ورزشیسایر اخبار

فرامرزیان: کمتر از ۳۴ درصد منابع را دریافت کردیم اما پرداختی ما به فدراسیون‌ها ۵۵ درصد است

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: کمتر از ۳۴ درصد منابع را دریافت کرده‌ایم اما به فدراسیونها حدود ۵۵ درصد پرداخت داشتیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، ژاله فرامرزیان در نشست مشترک روسای فدراسیونها که با حضور مسعود سلطانی‌فر برگزار شد، اظهار داشت:  از زحمات آقای داورزنی در مدت خدمتشان در وزاتخانه تشکر می‌کنم و همیشه به علاقه و تعصب ایشان به حوزه ورزش احترام می‌گذارم.

وی درباره تخصیص منابع به فدراسیون‌ها افزود:کمتر از ۳۴ درصد منابع را دریافت کرده‌ایم اما به فدراسیونها حدود ۵۵ درصد پرداخت داشتیم. شرایط بودجه امسال بسیار متفاوت از سالهای قبل است و تاکنون کمتر از ۳۴ درصد از منابع را دریافت کرده ایم اما به لحاظ قولی که به فدراسیونها داده بودیم ۵۳ و نیم درصد پرداخت کرده ایم که با احتساب رقم ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به حدود ۵۵ درصد می رسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: درج اطلاعات فدراسیونها در سامانه ما الزام قانونی است و همه نهادهای عمومی غیر دولتی از جمله فدراسیونهای ورزشی نیز شامل این قانون می شوند. قوانین اداری و مالی به خصوص در مورد مناقصات بسیار دقیق است و باید گزارش های مالی هر سه ماه یک بار به ما ارائه شود. در مجامع عمومی فدراسیونها، گزارشهای مالی باید به صورت کامل ارائه شوند تا نهادهای نظارتی بدون ایراد و مشکل کار خود را انجام دهند. باید از منابع در اختیار صیانت کامل داشته باشیم تا حداکثر استفاده را از حداقل امکانات و منابع برای پیشبرد اهدافمان داشته باشیم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 7 =

دکمه بازگشت به بالا