اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

فتح‌الله زاده: سفر پرباری به کیش داشتم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سفر بسیار خوب و پرباری همراه با تعدادی از مسئولان باشگاه داشتیم و جلسات خوبی برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، علی فتح‌الله‌زاده در مورد سفر خود به جزیره کیش، اظهار داشت: سفر بسیار خوب و پرباری همراه با تعدادی از مسئولان باشگاه داشتیم و جلسات خوبی برگزار شد. از جمله صحبت‌های بسیار کارگشا و مثبت با قربان‌زاده ریاست سازمان خصوصی سازی و جلسات دیگری که در راستای بهبود کار باشگاه بود و توضیحات آن‌ها به زودی اعلام می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: با وجود این که در سفر کاری بودم اما از پیگیری تیم و روند آماده سازی برای مسابقه روز جمعه هم غافل نبودم. طبق صحبت با سرمربی، پس از مسابقه امروز و در اولین فرصت کنار تیم خواهم بود و از نزدیک با کادر فنی و بازیکنان صحبت می‌کنم. آرزو می‌کنم استقلال امروز آلومینیوم را شکست دهد و ۳ امتیاز ارزشمند را به دست بیاورد زیرا توانایی و شایستگی این کار را دارد.

وی افزود: پیگیر مسایل مالی، بدهی‌های باشگاه و پرداخت مطالبات بازیکنان هم هستم و این یکی از اولویت‌های من است. از مسئول امور مالی هم خواسته‌ام قراردادها و میزان پرداختی‌های تیم را آماده کند تا هرچه سریعتر موضوع پرداخت را انجام دهیم که بازیکنان دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا