اخبار ورزشیسایر اخبار

فتاحیان: هدف واترپلو حضور پرقدرت در مسابقات پیش‌رو است

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: با کمک الکساندر چیریچ که یکی از بهترین مربی‌های جهان است به حضور پر قدرت در انتخابی المپیک می‌اندیشیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، فرید فتاحیان، دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: سال گذشته سال بسیار خوبی برای هر سه رشته شنا، شیرجه و واترپلو بود. امیدواریم بتوانیم در شنا سهمیه المپیک را کسب کنیم، کار بسیار دشواری است اما دور از دسترس نیست. در واترپلو نیز برای کسب سهمیه تلاش می‌کنیم تا تنها سهمیه آسیا را کسب کنیم.

وی افزود: به جز ژاپن که میزبان المپیک ۲۰۲۰ است، سایر تیم‌های آسیایی رقابت نزدیکی برای کسب سهمیه المپیک دارند. ما هم با کمک الکساندر چیریچ، پرقدرت در مسابقات واترپلو حضور پیدا می‌کنیم و امیدوارم این ‌مهم را به دست آوریم. چیریچ واترپلوی ما را دگرگون‌کرده و همه دستاورهای این روزها حاصل تلاش او است. چیریچ از بهترین‌ مربیان دنیا است و امیدوار هستم در سال‌های آینده نیز از همه داشته‌های او استفاده کنیم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا