اخبار ورزشیفوتبال جهان

فان دایک: مسی از من مستحق‌تر به کسب توپ طلا است!

مدافع لیورپول بعد از قهرمانی اروپا اعتراف کرد که فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا شایسته کسب توپ طلا است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، شب گذشته فینال لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم‌های فوتبال لیورپول و تاتنهام از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید آغاز شد و این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود لیورپول به پایان رسید.

ویرجیل فان دایک، مدافع هلندی لیورپول که بهترین بازیکن فینال شناخته شد درباره اینکه شانس برنده شدن توپ طلا را دارد، گفت: توپ طلا چیزی نیست که در ذهنم به آن فکر کنم. اگر این جایزه را برنده شوم رد نمی کنم. ولی به نظرم این اتفاق در شرایط کنونی رخ نمی دهد. مسی با وجود اینکه امسال در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشت ولی بهترین بازیکن دنیاست.

وی درباره فینال گفت: در نیمه اول بازی فرصت چندانی نداشتیم. پنالتی زود هنگام به ما کمک کرد ولی نتیجه خطرناکی بود. در نیمه دوم تاتنهام فرصت های زیادی داشت ولی در نهایت همه چیز بر وفق مراد ما پیش رفت. فوتبال برای یک بازیکن نیست. ما باهم شکست می خوریم و باهم به پیروزی می رسیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 15 =

دکمه بازگشت به بالا