اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

عنایتی: در بازی‌های آسیایی می‌خواهیم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: در بازی‌های آسیایی می‌خواهیم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، رضا عنایتی پس از تساوی بدون گل تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و عربستان در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: با شرایطی که داشتیم نمایش قابل قبولی داشتیم. مقابل تیمی قرار گرفتیم که در رده‌های پایه آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و واقعاً اعتبار فوتبال آسیا شده است. آنها زمان زیادی برای تیم‌های پایه خود صرف می‌کنند. این تیم ۱۷ روز با ما بود و در بازی آخر تورنمنت ازبکستان شرایط خوب پیش نرفت و آنجا هم مقابل تیمی قرار گرفتیم که در رده پایه آسیا دوم است.

وی ادامه داد: به اینجا آمده‌ایم تا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. از تک تک تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند و ما را حمایت کردند هم تشکر می‌کنم. دست تک تک آنها را می‌بوسم و امیدوارم برای بازی‌های بعدی هم ما را تنها نگذارند و ما بتوانیم با استفاده کردن از فرصت‌هایی که خلق می‌کنیم پیروز شده و دل آنها را شاد کنیم.

عنایتی خاطرنشان کرد: با تمام وجود بازی می‌کنیم که در این تورنمنت مقام کسب کنیم و دست پر به ایران بازگردیم. بعد از اتفاق تلخی که برای ما افتاد نیاز است که بیشتر تلاش کنیم و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. امروز هم در شرایطی که تنها ۲-۳ باهم تمرین کرده بودیم با تمام توان بازی کردیم. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم محکم‌تر باشیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: دروازه‌بان حریف در بازی تاثیر زیادی داشت. ضمن اینکه ما هم هماهنگی کافی را نداشتیم. تلاش می‌کنیم در فرصتی که داریم این موضوع را برطرف کنیم. باید تمرکز خود را بیشتر کنیم، چون به تیمی که خلق موقعیت می‌کند امتیاز نمی‌دهند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا