اخبار ورزشیفوتبال ایران

علی لطیفی پیشکسوت استقلال در گفتگو با مازیار خویشوند سردبیر پیشرو ورزش: اوضاع استقلال از پرسپولیس خیلی بهتر است

در آستانه ی دربی  ۹۴ پایتخت و این دیدار حساس ، علی لطیفی (پیشکسوت استقلال) در گفتگویی با پیشرو اسپرت شانس پیروزی استقلال را در دربی بیشتر از پرسپولیس دانست.

به گزارش پیشرو ورزش ، علی لطیفی در گفتگویی با مازیار خویشوند (سردبیر پیشرو ورزش) شرکت کرد و در خصوص دربی حساس پایتخت نقطه نظرات خود را بیان داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اوضاع تیم استقلال را  به دلایلی همچون روحی روانی ، داشتن بازیکن خوب در هر پست و کسب پیروزی در بازی های اخیر از تیم پرسپولیس بهتر دانست وبیان داشت می شود گفت : استقلال تا حدودی به وحدت تاکتیکی رسیده است و کارهای ترکیبی در آن صورت می گیرد و از آن شرایط بد بازی های ابتدایی خارج شده است و البته بردهای این تیم در سه بازی پی در پی باعث شده تا روحیه بازیکنان تقویت شود.

لطیفی بیان داشت: اما در نقطه مقابل پرسپولیس در سه بازی گذشته نتوانسته نتیجه ی مطلوبی کسب نماید و همچنین فینال آسیا را از دست دادند که ممکن است این شرایط حالا حالاها برایشان بوجود نیایید و همین عاملی شد که به لحاظ روحی شرایط شان ایده آل نباشد و به خصوص از دست دادن برخی بازیکنان همچون بشار رسن که بازیکن خلاقی بود که در این زمینه هم پرسپولیس شرایط خوبی ندارد.

اما همه این مواردی که عنوان کردم دلیلی نمی شود بگیم کدام تیم پیروز دربی ۹۴ می شود و روز بازی مشخص می کند که کدام تیم می تواند پیروز میدان باشد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت : در کل هر تیمی که از نظر روحی و تمرکز بالایی داشته باشد در جریان بازی و با روحیه جنگندگی وارد میدان شود  احتمال پیروزیش بیشتر است وی گفت به باور من شرایط تاکتیکی در این دیدار تعیین کننده نیست اما امیدوارم هر تیمی که برنده می شود  طوری شود که هوادار برنده واقعی باشد یعنی بازی جذابی را ببینیم و هواداران از بازی خوب دو تیم لذت ببرند.

این بازیکن سابق آبی های پایتخت بیان داشت: متاسفانه در دربی های گذشته کمتر دیدیم دو مربی قبل از اینکه به دنبال برد باشند به دنبال نباختن بودند  یعنی گل نخوردن و تیمی که اینگونه وارد زمین می شود بازی زیبایی را شاهد نمی شویم لذا من امیدوارم هر دو مربی هم محمود فکری و هم یحیی گل محمدی با تفکر برنده شدن وارد زمین شوند و بازیکنان شان را هم به همین شکل توجیح کنند  و ان شاالله یک بازی جذاب و دیدنی را از هر دو تا تیم شاهد باشیم.

علی لطیفی در پایان نیز مهمترین خاطره خود را از دربی سال ۷۹، یک خاطره تلخ عنوان داشت و گفت  یادم نمی رود آن دربی ای که پرسپولیسی ها ۹ نفره شدند و  متاسفانه به جای مسایل فنی  مسایل حاشیه ای و عجیب باعث شد ما نتوانیم برنده آن دربی شویم و تمرکز ما بین دو نیمه گرفته شد.

گزارش/مازیار خویشوند-سردبیر پیشرو ورزش

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =

دکمه بازگشت به بالا