اخبار ورزشیورزش تهران

علی جوادی درخشش تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران در قاره آسیا را تبریک گفت

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پیامی موفقیت‌های بانوان ورزشکار کشورمان در رقابت‌های آسیایی هاکی روی یخ و کسب عنوان باارزش و ماندگار نایب قهرمانی قاره کهن را تبریک گفت.

به گزارش پیشرو ورزش، در پیام “علی جوادی” آمده است: بانوان افتخارآفرین ایران عزیز همواره توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف ورزش را با کسب سکوهای افتخار به نمایش گذاشته اند و این بار نیز در رویداد بزرگ قاره کهن، شایستگی خود را با تصاحب عنوان نایب قهرمانی آسیا به رخ کشیده اند.
متن پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بدین شرح است:
درخشش تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران در نخستین حضورشان در عرصه رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا و کسب عنوان ارزشمند و تاریخی نایب قهرمانی؛ دستاورد ارزشمند دیگری برای جامعه پرافتخار ورزش و جوانان کشور است.
بانوان افتخارآفرین ایران عزیز همواره توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف ورزش را با کسب سکوهای افتخار به نمایش گذاشته اند و این بار نیز در رویداد بزرگ قاره کهن، شایستگی خود را با تصاحب عنوان نایب قهرماتی آسیا به رخ کشیده اند.
این موفقیت و افتخارآفرینی را به جامعه ورزش بانوان، به تیم ملی هاکی روی یخ بویژه به ملی پوشان تهرانی که سهم ارزشمندی در ثبت این مهم داشتند، به اعضای کادر فنی و سرپرستی، دست اندرکاران فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و هیات تهران، تبریک می‌گویم، امیدوارم این مو

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا