اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: نتیجه تیم ملی با قلعه‌نویی از مربیان خارجی سابق کمتر نبوده است

احمدرضا براتی به حمایت از سرمربی تیم ملی پرداخت.
به گزارش پیشرو ورزش، احمدرضا براتی در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران، اظهار داشت: وظیفه ما حضور در این نمایشگاه بود و می‌خواستیم به همه دوستان خود در حوزه رسانه‌های ورزشی به ویژه عزیزانی که در حوزه اخبار فدراسیون فوتبال زحمت می‌کشند خسته نباشید و خدا قوت بگویم. برای این عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی درمورد صدرنشینی تیم ملی فوتبال ساحلی در گروه B جهانی گفت: خدا را شکر که تاکنون نتایج این تیم فوق‌العاده بوده است. با وجود اینکه بچه‌های ساحلی ما نسبت به سایر تیم‌های ملی خیلی کم‌توقع‌تر هستند اما خدا را شکر همیشه افتخارآفرینی کرده‌اند و امیدوارم این بار هم چنین اتفاقی رخ بدهد تا ایران همچنان قله فوتبال ساحلی دنیا و آسیا بدرخشد‌.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص اظهارات اخیر امیر قلعه‌نویی مبنی بر لزوم تقویت تیم ملی، عنوان کرد: در ابتدا بابت حضور نداشتن در فینال جام ملت‌ها، یک بار دیگر از همه مردم ایران عذرخواهی می‌کنم. دوست داشتیم در فینال باشیم و شرایط خوبی هم ایجاد شده بود تا این جام را برای مردم ایران به ویژه فوتبالدوستان به ارمغان بیاوریم که متاسفانه بنابرهردلیلی این اتفاق نیفتاد. امیدوارم مردم هم این عذرخواهی را بپذیرند.
براتی اضافه کرد: فدراسیون حمایت خودش را از امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرده و او همچنان در راس کادرفنی حضور دارد. اعتقاد دارم نتایجی که مربیان ایرانی در دوره‌های اخیر جام ملت‌ها گرفته‌اند، کمتر از مربیان خارجی نبوده و برخی مواقع بیشتر هم بوده است. با سرمربی ایرانی توانسته‌ایم به سومی جام ملت‌ها برسیم درحالیکه با برخی مربیان خارجی نتوانسته‌ایم این کار را انجام بدهیم.
وی خاطرنشان کرد: آنچه هیات رئیسه درمورد برنامه‌های قلعه‌نویی رویش تمرکز کرده حتما تغییر نسل و جوان‌گرایی است که این موضوع را به صورت رسمی و خصوصی به خودش منتقل کرده‌ایم‌. اطمینان دارم استراتژی خودش هم همین است. قطعا این اتفاقات رخ می‌دهد. هنوز انتظاراتش را اعلام نکرده اما هر وقت برنامه‌هایش را ارائه بدهد، حتما در هیات رئیسه مطرح می شود و فدراسیون فوتبال با تمام توان و در حد بضاعت برای برآورده کردن این انتظارات تلاش می‌کند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا پیش شرطی برای تمدید قرارداد قلعه‌نویی مطرح شده بود، گفت: من در جریان نیستم..
براتی درمورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی پایه، تصریح کرد: فعلا اتفاقی نیفتاده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا