اخبار ورزشیسایر اخبار

عدم موفقیت استفاده از برف مصنوعی برای خنک کردن هوا در توکیو

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک برای کاهش دما در رقابت‌های آزمایشی قایقرانی از ماشین برف‌ساز استفاده کرد که البته این طرح موفقیت‌آمیز نبود.

به گزارش  پیشبرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در جریان برگزاری مسابقات آزمایشی قایقرانی در توکیو برای مقابله با افزایش دما برف مصنوعی به روی تماشاگران پاشیده شد.

ماشین برف‌ساز در ورزشگاه Sea Forest Waterway تلاش کردند با برف و تراشیده‌های یخ دمای هوا را کاهش دهند. براساس گزارشات منتشر شده حدود ۳۰۰ کیلوگرم برف مصنوعی به روی داوطلبان حاضر در ورزشگاه پاشیده شد.

تاکا اوکامورا مدیر اجرایی کمیته برگزاری بازی‌های ۲۰۲۰ در این باره به رویترز گفت: این کار به منظور کاهش دما نیست بلکه امیدواریم هواداران احساس خنکی داشته باشند.

برای نخستین بار بود که از این طرح در مسابقات آزمایشی المپیک استفاده می‌شد و مسئولان برگزاری بازی‌ها به دنبال این هستند که ببینند آیا این طرح را می‌توانند در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پیاده کنند یا خیر؟

طبق گزارش‌های رسیده نخستین آزمایش موفقیت آمیز نبود چرا که گفته می‌شود یخ درشت است و بارش برف هم باعث شده شرایط مکان لغزنده باشد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا