اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

عبدی خبرداد: هدف‌گذاری ایران برای قرار گرفتن بین ۴ تیم برتر جهان

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: هدف نهایی ما حضور بین ۴ تیم برتر جهان است.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین عبدی درباره برتری ۱۱ بر یک تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و صعود به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خوشبختانه این تورنمنت را با کسب رتبه اول تمام کردیم و توانستیم در این مسابقه نیز گل‌های زیادی بزنیم. از ابتدا شناختی درباره لائوس نداشتیم اما قرقیزستان را می‌شناختیم. پس از آن هم در این بازی‌ها متوجه شدیم قدرت هنگ کنگ چه قدر است و تا چه اندازه می توانیم روی این تیم فشار بیاوریم.

وی افزود: می‌دانستیم برنده این مسابقه خواهیم شد اما برای رعایت بازی جوانمردانه و اینکه شاید تفاضل گل ما برای تیم‌های دیگر نیز مهم باشد، باید با تمام قدرت وارد زمین می‌شدیم. به همین دلیل این اتفاق را رقم زدیم. همه بازیکنا‌ن‌مان را در این تورنمنت به جز دو دروازه‌بان بازی دادیم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند در مرحله بعدی که با حضور ۱۶ تیم برتر آسیا است، خود را آماده کنند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان تصریح کرد: از فردا صبح باید تمرینات خود را برنامه‌ریزی کنیم. فدراسیون فوتبال هم باید کمک کند تا با تمرینات و تورنمنت‌های مناسب، وارد قهرمانی آسیا شویم. همه تیم‌ها را دیده‌ام و اگر همه تیم‌ها با ما بازی کنند، اطمینان دارم می‌توانیم سطح خود را بالاتر و امتیازهای خوبی از آنها بگیریم. هر روز بچه‌ها بهتر می‌شوند و امیدوارم قهرمان آسیا شویم.

عبدی خاطرنشان کرد: اولین هدف ما بالا آمدن از مرحله نخست بود. این مرحله پراسترس بود زیرا فقط تیم بالا می آمد. هدف‌گزاری بعدی ما قهرمانی آسیا و هدف‌گزاری نهایی ما نیز قرار گرفتن بین چهار تیم برتر جهان است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − دو =

دکمه بازگشت به بالا