اخبار ورزشیورزش بانوان

عباسی: همه برای کسب مدال طلا رقابت می‌کنند

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: نمی‌توانم مسابقات قهرمانی آسیا را پیش‌بینی کنم اما همه ورزشکاران ما برای کسب مدال رقابت می‌کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت، سولماز عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط ورزشکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: در یک ماه گذشته رکوردگیری داشتیم که در نهایت قرار شد در قایق سبک وزن و سنگین وزن نازنین ملایی و مریم امیدی‌پارسا در مسابقات شرکت کنند. ترکیب قایق ۲ نفره و ۴ نفره نیز مشخص شده است. تقریبا سعی کردیم حداقل نفرات را اعزام کنیم و بهترین راندمان را داشته باشیم.

وی درباره اینکه حریفان آسیایی در مسابقات جهانی حضور داشته‌اند، از رکوردهای آنها اطلاعی دارید یا خیر، خاطرنشان کرد: اکثر کشورهای آسیایی در مسابقات جهانی بوده‌اند. ما رکوردهای آنها را آنالیز کرده‌ایم، رکوردهای ورزشکاران ما نیز ارتقاء پیدا کرده است.

سرمربی روئینگ بانوان درباره امکانات و قایق‌ها در زمان تمرینات، یادآور شد: تمرینات ما مدتی در خراسان شمالی برگزار شد که امکانات و آرامش خوبی حاکم بود. در حد خودمان شرایط مطابق استانداردها بود. در مورد قایق‌ها هم باید بگویم با تعداد محدودی که قایق داشتیم سعی کردیم تمرینات را برگزار کنیم. یکسری قایق خریداری شده که امیدوارم برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک به دست‌مان برسد.

عباسی در ادامه این مصاحبه درباره اینکه پیش‌بینی شما از مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی کره برگزار می‌شود، چیست، عنوان کرد: رئیس فدراسیون هم وقتی این سوال را پرسید گفتم نمی‌توانم پیش‌بینی کنم. در مسابقه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما هم من هم قایقرانان با انگیزه کسب مدال طلا به مسابقه می‌روند. امیدوارم روز خوب ما باشد تا بهترین نتایج را بگیریم.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه هم کمک می‌کند، گفت: این مسابقات آسیایی برآوردی از شرایط رقیبان می‌دهد امیدوارم عملکرد بچه‌ها هم خوب باشد.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =

دکمه بازگشت به بالا