اخبار ورزشیتوپ و تور

طلوع‌کیان: همه‌چیز مبهم است/ نمی‌توانیم دل به دریا بزنیم

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: در شرایط کنونی همه چیز درمورد مسابقات جوانان جهان مبهم است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، علیرضا طلوع‌کیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم ملی والیبال جوانان ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده می‌کند اظهار داشت: بعد از بررسی‌هایی که انجام دادیم نفرات مدنظر کادر فنی معرفی شدند و تمرینات را در سالن غدیر تهران آغاز کردیم. قرار بود استارت کار ما در آکادمی ملی المپیک باشد، اما با توجه به مشکلاتی که در بحث سرمایشی و گرمایشی این مجموعه وجود داشت، ناچار شدیم به سالن دیگری برویم.

وی ادامه داد: در شرایطی که ۲۴ بازیکن را انتخاب کرده بودیم، حالا ۱۶ بازیکن در اردو هستند.چند بازیکن در اختیار تیم ملی بزرگسالان هستند و احسان دانش‌دوست همراه با تیم شهرداری ورامین به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا رفته و ۳ بازیکن هم در اختیار تیم ملی نوجوانان هستند. به نوعی تیم ملی جوانان به تمام رده‌های سنی کمک کرده است.

مربی تیم ملی والیبال جوانان درخصوص برگزاری مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی در قاره‌های اروپا، آمریکا و آفریقا و … برگزار نشده و همانند قاره آسیا برترین‌ها به رقابت‌های جهانی خواهند آمد. تعدادی از تیم‌ها هم براساس رنکنیگ‌شان در مسابقات حضور خواهند داشت. متاسفانه هنوز قرعه‌کشی انجام نشده و از آن بدتر اینکه هنوز تاریخ قرعه‌کشی را هم نمی‌دانیم، اما با توجه به اینکه ما  در رده پنجم رنکینگ فدراسیون جهانی هستیم احتمالاً یکی از تیم‌های روسیه یا لهستان در گروه ما قرار خواهند گرفت.

طلوع‌کیان با بیان اینکه هنوز هیچ چیزی به صورت قطعی مشخص نیست، گفت: ما دل‌مان می‌خواهد که بازی‌های تدارکاتی زیادی داشته باشیم، اما نمی‌توانیم دل را به دریا بزنیم. باید با برنامه پیش برویم تا دچار اشتباه نشویم. روس‌ها می‌خواهند که با ما بازی دوستانه برگزار کنند، اما چون ما هنوز نمی‌دانیم که در چه مرحله‌ای با آنها روبرو خواهیم شد پاسخی به آنها نداده‌ایم. فعلاً تلاش می‌کنیم شرایط را ثابت نگه داریم تا تکیلف مشخص شود. متاسفانه در شرایط کنونی همه چیز درمورد مسابقات جهانی مبهم است و به همین دلیل نمی‌توان برنامه ریزی دقیق داشت. طبق قانون باید ۶۰ تا ۹۰ روز پیش از شروع مسابقات قرعه‌کشی انجام شود.

وی عنوان کرد: تیم ملی جوانان ایران تاکنون در مسابقات جهانی تنها یک مدال برنز در سال ۲۰۰۷ به دست آورده است. امسال ما این شانس را داریم که بتوانیم حداقل همان عنوان را تکرار کنیم پس بهتر است که تمام تیم‌ها به ما کمک کنند نه اینکه مثل شرایط کنونی ما به تمام تیم‌ها کمک کنیم. اولویت‌های فدراسیون باید به ترتیب انتخابی المپیک و سپس تیم ملی جوانان باشد. برای رسیدن به موفقیت می‌طلبد که همه دست به دست هم دهند و با اتحاد رو به جلو برویم.

 تاکنون حضور تیم‌های ایران، کره‌جنوبی، چین، کوبا، برزیل، آرژانتین، روسیه، لهستان، جمهوری چک، تونس، مصر، بحرین و کانادا در این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان قطعی شده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا