اخبار ورزشیتوپ و تور

طلوع‌کیان: بازیکنان مدنظرمان را ندهند، خبری از مدال نیست!

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: اگر بازیکنان مدنظرمان را ندهند کسب مدال سخت می‌شود و به بازیکن‌سازی خواهیم پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت ، علیرضا طلوع‌کیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی اظهار داشت: دومین مرحله اردو از ابتدای هفته آغاز شده است. با توجه به توافقاتی که سرمربی تیم ملی جوانان با ایگور کولاکوویچ انجام داده است مقرر شده تا برخی بازیکنان رده‌ سنی جوانان که نیازی به حضور آنها در اردوی تیم ملی بزرگسالان نیست رفته‌رفته به جمع ما اضافه شوند.

وی ادامه داد: امیرحسین اسفندیار  و فلاحت‌خواه جز اولین نفراتی هستند که از اردوی تیم ملی بزرگسالان به اردوی تیم ملی جوانان خواهند آمد. با وجود اینکه نفرات ما هنوز تکمیل نیست، اما ما مجبور هستیم تمرینات خود را ادامه دهیم. از طرفی منتظر هستیم تا تمام ملی‌پوشان تیم جوانان به اردوی بیایند. بارها درخواست کرده‌ایم تا تمام بازیکنان رده جوانان که در تیم‌های نوجوانان، بزرگسالان و شهرداری ورامین حضور دارند زودتر به جمع ما اضافه شوند چراکه نیازمند حضور آنها هستیم.

مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران با بیان اینکه تیم ملی جوانان ایران پتانسیل بسیار خوبی دارد، خاطرنشان کرد: شرایط تیم ملی جوانان به گونه‌ای است که می‌توان امیدوار بود تا تک مدال برنز جهانی ایران را تکرار یا حتی خوش‌رنگ‌تر کنیم، اما لازمه این مدال حضور تمامی بازیکنان است. اخیراً صحبت‌هایی مطرح می‌شود که امکان دارد برخی بازیکنان درگیر تیم‌های دیگر باشند و نتوانند در اختیار ما قرار بگیرند. بازهم تاکید می‌کنم اگر آقایان مدال جهانی جوانان برای‌شان اهمیت دارد باید تمام بازیکنان را در اختیار ما قرار دهند.

طلوع‌کیان افزود: نخستین هدف والیبال ایران مخصوصاً در رده‌های پایه بازیکن‌سازی است و ما این کار را انجام می‌دهیم؛ البته فراموش نکنیم که از ۴ پاسوری که در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارند ۳ پاسور (کریمی، رمضانی و فلاحت‌خواه) در چند سال اخیر ساخته‌شده‌اند و این خروجی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران است که خیلی من و همکارانم برای این اتفاق زحمت کشیده‌ایم. امیدوارم این روند همیشه ادامه داشته باشد و ما بتوانیم هر سال به تیم ملی بزرگسالان کمک کنیم. خروجی تیم‌های پایه بسیار مهم است، اما موضوعی که امسال در تیم ملی جوانان اتفاق افتاده این است که ما علاوه بر بازیکن‌سازی می‌توانیم مدالی را کسب کنیم که تاکنون نداشته‌ایم. برای رسیدن به این هدف ارزشمند باید تمام ارکان فدراسیون، مربیان و تمام تیم‌ها کمک کنند تا تمام بازیکنان در اختیار کادر فنی تیم جوانان قرار بگیرند و اگر اینگونه نشود ما تنها به امر بازیکن‌سازی خواهیم پرداخت.

وی گفت: سطح مسابقات جوانان جهان بسیار بالا است و برای موفقیت در چنین مسابقاتی همه باید دست به دست هم بدهند. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا ۱۲ بازیکن مدنظر کادر فنی تیم جوانان در اختیارمان قرار بگیرد تا بتوانیم از پتانسیل آنها برای برافراشته شدن پرچم مقدس ایران در میادین بین‌المللی استفاده کنیم و امیدوارم مردم هم از عملکرد ما راضی باشند. در شرایطی که مقام معظم رهبری حساسیت ویژه‌ای به رشته والیبال داشته‌اند می‌طلبد تا تمام ارکان فدراسیون وظایف خود را به درستی انجام دهند تا توقعات بالا از والیبال برآورده شود.

مربی تیم ملی والیبال جوانان اظهار داشت: اولویت‌بندی‌ها در فدراسیون باید مشخص شود. امیدوارم همه تصمیماتی بگیرند که به سود این رشته باشد و دلشان واقعاً برای والیبال بسوزد. بدون شک مسابقات انتخابی المپیک مهمترین مسابقه والیبال در سال‌ جاری است و فکر می‌کنم پس از آن مسابقات جوانان جهان در جایگاه دوم باشد.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا