اخبار ورزشیورزش های رزمی

طباطبایی: عباسعلی با جدیدترین روش جراحی شده و به المپیک می‌رسد

رئیس فدراسیون کاراته گفت:با توجه به اینکه رباط خانم عباسعلی پاره شده بود بلافاصله با روش جدیدی تحت عمل جراحی قرار گرفت و ان‌شاالله به المپیک می‌رسد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، حسن طباطبایی در خصوص عمل جراحی حمیده عباسعلی اظهار داشت: بعد از مصدومیت بلافاصله معاینات لازم انجام شده  و بعد از هماهنگی که با وزارت ورزش و جوانان و همچنین پیگیری‌های صالحی امیری این ورزشکار ما به هانوفر آلمان اعزام شد تا در آنجا مورد معاینه قرار بگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه رباط خانم عباسعلی پاره شده بود بلافاصله با روش جدیدی تحت عمل جراحی قرار گرفت و حالا هم خدا را شکر شرایط وی بهتر است و از ۳-۴ هفته دیگر کم کم کار خود را آغاز خواهد کرد و به ما هم اعلام شده این ورزشکار ما به المپیک خواهد  رسید. خانم عباسعلی با جدیدترین روش جراحی شده و امیدوارم به سرعت به تاتامی بر می‌گردد.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی در فرانکفورت برگزارش ده است گفت: روز ۲۲ همین ماه مسابقات در مراکش برگزار می‌شود و تیم هم از آلمان مسقیما راهی مراکش می‌شود تا ان‌شاالله کسب سهمیه داشته باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + نه =

دکمه بازگشت به بالا