اخبار ورزشیورزش های رزمی

طباطبایی: استفاده بهینه از ظرفیت کاراته کاها، باعث پیشرفت سبک های آزاد می شود

رییس فدراسیون کاراته گفت: استفاده بهینه از ظرفیت های تمام کاراته کاهای متعهد و متخصص، باعث پیشرفت هر چه بیشتر سبک های آزاد می شود.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته؛ ششمین جلسه کمیته فنی سبک های آزاد با حضور سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون و اعضا این کمیته برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از عماکرد و برنامه های آینده این کمیته مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در طی آن مقرر شد تصمیماتی در خصوص کمیته های سبک های آزاد کاراته همچنین کمیته داوران، مسابقات و لیگ اتخاذ گردد.

طباطبایی در جلسه مذکور عنوان داشت: این کمیته با اهداف در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون می تواند گام های بهتر و موثرتری در جهت ساماندهی و قانون مداری برداشته و با استفاده بهینه از ظرفیت های تمام کاراته کاهای متعهد و متخصص، باعث پیشرفت هر چه بیشتر سبک های آزاد شود.

در جلسه کمیته فنی سبک های آزاد طباطبایی رئیس فدراسیون، حسین نگینی، مجید باغدارنیا، داود دانشفر، احمد پورمحسنی، مسعود همایون پور، یوسف شیرزاد و منوچهر وحیدی اعضای این کمیته حضور داشتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا