اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حسینی: استقلال مدیون مهدی قائدی است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان استقلال باید مدیون مهدی قائدی باشند.

به گزارش پیشرو ورزش، مجتبی حسینی پس از شکست ۲ بر صفر پیکان مقابل استقلال در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: شکست تلخی برای ما بود. متاسفانه چوب اشتباهات خودمان را خوردیم. دقیقا در لحظاتی که توپ در اختیار ما بود، هافبک وسط ما یک کار اضافی کرد و توپ ساده را لو داد. چیزی که تیم حریف بسیار دوست دارد و از آن می‌تواند استفاده کند. آنها توپ را گرفتند و به قائدی رساندند و بازیکنی که مامور بود به این بازیکن فضا ندهد، متاسفانه غافل‌گیر شد و یک گل استثنایی قائدی به ثمر رساند.

وی ادامه داد: همه بازیکنان استقلال باید مدیون مهدی قائدی باشند زیرا از موقعیت صفر، می‌تواند گل بزند. در ادامه کل بازی در اختیار ما بود و بچه‌های ما بازی خیلی قدرتمندی ارائه دادند. اگر مربی حریف ناراحت نمی‌شود، من این حرف را می‌زنم. فیلمش وجود دارد که می‌توان این موضوع ثابت کرد. گل دوم استقلال نیز از بازگشت یک ضربه آزاد بود و یک گل استثنایی دیگر این تیم به ثمر رساند. در مجموع ۲ گلی امروز دریافت کردیم که کمتر در فوتبال ایران پیش می‌آید.

سرمربی پیکان گفت: این برد را به استقلال تبریک می‌گویم و مبارکشان باشد. با این حال، باخت امروز چیزی از بازی خوبی که بچه‌های ما به نمایش گذاشتند، کم نخواهد کرد. ما چوب بی‌تجربگی و سهل انگاری یک یا ۲ بازیکن خودمان را امروز خوردیم. نباید ما چنین موقعیتی به حریف می‌دادیم. این اتفاق افتاد و حالا به بازی بعدی بیاندیشیم.

حسینی در خصوص قضاوت داور بازی با استقلال گفت: امروز صحنه خاصی رخ نداد اما حیدری به تیم‌هایی که ضعیف‌تر و کم نام و نشان‌تر هستند، راحت‌تر کارت می‌دهد. شیوه داوری او به این شکل است. ما هر موقع با استقلال یا پرسپولیس بازی داریم، این داور راحت تر به ما کارت می‌دهد. با این حال خسته نباشید می‌گویم و او زحمت کشید. او به این شکل داوری می‌کند و ما کاری نمی‌توانیم بکنیم.

سرمربی پیکان در رابطه با اتفاقات پایان بازی و درگیری‌ها اظهار داشت: تیم ما را همه می‌شناسند، ما به دنبال حاشیه نیستیم. درست است، از گل‌هایی که ما خورده بودیم من عصبانی بودم ولی این بنده خدایی که روی نیمکت آنها بود که من نمی‌دانم او را از کجا آورده‌اند، روی هر توپی اعتراض می‌کرد و به پرتغالی یه سری کلمات را می‌گفت. ما پیشتر می‌دانستیم که آن‌ها با زبان پرتغالی فحاشی می‌کنند. من هم به او گفتم که کاری نکن و به جایت بازگرد. من همین را گفتم و چیز خاصی نگفتم. چرا الکی این مسئله را بزرگ می‌کنید.

وی ادامه داد: او آنقدر در طول بازی به زبان پرتغالی فحش می‌دهد که همه آن را یاد گرفتند. فحش‌های او آنقدری رکیک است که نمی‌توانم بگویم. آن‌ها عادت کردند. من برای اولین بار نیست که این مسئله را عنوان می‌کنم. اکثر نیمکت‌های دیگر نیز این صحبت را کرده‌اند. ایرادی هم ندارد، در عصبانیت آدم‌ها از کوره گاهاً در می‌روند ولی این مسئله را شلوغ نکنیم.

حسینی گفت: ما علیرغم اینکه نمایش خوبی داشتیم ولی اسیر تجربه و کیفیت قائدی شدیم. این برد مبارک استقلال باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: ما به عنوان یک تیم هستیم و وقتی باختیم، تیم باخته است. بچه‌ها زحمت خودشان را کشیده‌اند. غیر از یک یا دو ضد حمله موقعیت آن چنانی به استقلال ندادیم. کنترل بازی نیز در دست ما بود. ما در گل اول نباید آن اشتباه را می‌کردیم و توپ در آن منطقه نباید لو می‌رفت. قائدی بازیکنی است که در ضد حمله تیم حریف را تنبیه می‌کند. ما به همین خاطر یک بازیکن را گذاشته بودیم که مراقب قائدی باشد ولی نتوانست مسیر شوتش را ببندد. او هم ضربه‌ای استثنایی زد و کیفیت این بازیکن را نشان می‌دهد.

حسینی در خصوص مصدومان تیم پیکان اظهار داشت: حق دوست به پایان فصل نمی‌رسد و بچه‌های دیگر هم در حال تلاش هستند تا زودتر برسند. امیدوارم زودتر نیز آماده شوند زیرا دستمان در نیمکت نیز بسیار خالی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا