اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ضرب الاجل استقلال به بیرانوند برای بستن قرارداد

باشگاه استقلال به دروازه‌بان تیم ملی ضرب الاجل داد.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، این دروازه‌بان مذاکراتی را با مدیران استقلال برای حضور در این تیم انجام داده است. حتی معاون باشگاه استقلال نیز امروز در جمع هواداران اعلام کرد؛ برداشتم این است که امروز کارمان با بیرانوند تمام می‌شود.

این در شرایطی است که طبق اعلام علی امیری، در لیست جواد نکونام نام یک دروازه‌بان اسپانیایی و سیدحسین حسینی قرار گرفته بود.

مدیران استقلال قصد دارند با گزینه اسپانیایی خود وارد مذاکرات جدی شوند اما نکونام از آنها خواسته امروز را نیز صبر کنند تا وضعیت بیرانوند مشخص شود.

حجت کریمی نیز به نکونام اعلام کرده؛ بیشتر از این نباید منتظر انتخاب بیرانوند بمانند که سرمربی آبی‌ها از او خواسته تا پایان امروز، منتظر تعیین تکلیف دروازه‌بان تیم ملی بمانند.

همچنین معاون ورزشی استقلال امروز در جمع هواداران این تیم اعلام کرد: هم ما و هم نکونام با بیرانوند مذاکره کردیم. به او گفتیم فقط تا امشب صبر خواهیم کرد. احساس می‌کنم که امروز قرارداد نهایی با بیرانوند امضا شود زیرا خودش هم راضی به این انتقال است. استقلال با او توافق کرده ولی اجازه امضا نمی‌دهند. جوری بیرانوند را تحت فشار می‌گذارند تا کاری که ۲ روز پیش باید انجام می‌شد و با استقلال قرارداد می‌بست، ۳ روز است طول می‌کشد.از جاهای مختلف سر او فشار ریخته‌اند. جوری که مجبور شد، خطش را عوض کند. در خانه‌اش ریخته‌اند. ساعت یک و نیم شب گذشته بیرانوند و نکونام در تماس بودند. توافقش با ما انجام شده و اگر بتواند فشارها را تحمل کند، به استقلال می‌آید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا