اخبار ورزشیسایر اخبار

صعود برادران عالمیان و اشتری در رنکینگ جهانی

فدراسیون جهانی تنیس روی میز جدیدترین رده‌بندی برترین‌های این رشته را منتشر کرد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،  جدیدترین رده‌بندی برترین بازیکنان تنیس روی میز جهان در حالی اعلام شد که نیما عالمیان به عنوان بهترین بازیکن ایرانی در این رنکینگ  با دو پله صعود در رده شصتم دنیا قرار گرفت.

 نوشاد عالمیان با سه پله صعود در رده شصت‌وسوم ایستاده و امین احمدیان با ۱۳ پله صعود جایگاه ۲۵۸ را به خود اختصاص داده است. افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی هم با یک پله صعود در رده ۲۶۶ ایستاد.

در بخش بانوان مهشید اشتری با ۹ پله صعود در رده صدوشصت‌وسوم است، ندا شهسواری با صعود ۱۲ پله ای در رده صدوشصت‌وهشتم قرار گرفته و مریم صامت بدون تغییر در رده چهارصدوپنجاه‌ونهم باقی ماند.

با انتشار رنکینگ جدید فدراسیون جهانی، امیر حسین هدایی و پریناز حاجیلو با صعود چشمگیر در رده سنی زیر ۲۱ سال مواجه شدند. هدایی با ۱۳۰ پله و حاجیلو با ۱۲۴ پله صعود به ترتیب در جایگاه های ۶۸ و ۱۳۴ جهان قرار گرفته و کماکان برترین های ایران در  رنکینگ جهانی هستند.

در جوانان امین احمدیان با قرار گرفتن در جایگاه ۸ جهان و شیما صفایی با رنکینگ ۱۹۱، کماکان در بین جوانان پسر و دختر ایرانی بهترین جایگاه را در رنکینگ جهانی برای خود محفوظ نگهداشته و نوید شمس نیز با تصاحب جایگاه بسیار هشتم جهان، برترین نوجوان پسر کشورمان در فهرست جدید رنکینگ جهانی است.

در بخش تیمی هم تیم مردان ایران در رده بیست‌وپنجم جهان ایستاده و تیم ملی بانوان با ۱۵۸ امتیاز در رده چهل‌وچهارم قرار گرفته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا