اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

صدور آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال علیه یک باشگاه دسته اولی

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد.

آرای صادره به شرح زیر است:

* در پی شکایت توفیق ربیعی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۵ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت رضا احمدیان از استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۹۴ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت علی کردانی از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت ۴ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸۷ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمد سواری از استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت رضا آنتیک از باشگاه استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت ابراهیم هاشم پور از استقلال ملاثانی، این باشگاه به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا