اخبار ورزشیسایر اخبار

صالحی‌امیری: قهرمانان باید راه پهلوانی را بروند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تلاقی این روز با ماه محرم یک پیام دارد؛ قهرمانان اگر بخواهند ماندگار باشند باید مسیر پهلوانی را بروند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی‌امیری اظهار داشت: قبل از هر چیزی ایام عزاداری را تسلیت می‌گویم. امیدوارم هر چه زودتر شر ویروس منحوس و دشمنان انقلاب از سر ملت کم شود و شادی و نشاط بازگردد. امروز از این جهت مهم است که مرام پهلوانی نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: تلاقی این روز با ماه محرم یک پیام دارد؛ قهرمانان اگر بخواهند ماندگار باشند باید مسیر پهلوانی را بروند. باید بگویم پهلوانان ما شهدا هستند. قبل از هر چیز باید از شهدا یاد کنیم. از شهدای کربلا یاد کنیم و شهدای جنگ تحمیلی که برگردن ما حق دارند. اگر امروز قلب جامعه در مسیر شهادت سنگینی می‌کند به خاطر باور و انگیزه درونی است که نسبت به سالار شهیدان دارد. شهدا برکت سفره‌های ما هستند. یاد شهدا تداوم‌بخش غرور ملی است.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: حرکتی که فدراسیون کشتی انجام داد قابل تقدیر است. پیوند پهلوانی با شهدا ارزشمند است. پهلوان موقعی پهلوان است که راه شهدا را بروند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + ده =

دکمه بازگشت به بالا