اخبار ورزشیسایر اخبار

صالحی‌امیری:‌ با لالوویچ توافق کردیم بدهی کشتی به تدریج پرداخت شود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: دیدار با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی به تفاهمی منجر شد که دغدغه‌های ما را برطرف خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران درباره اجلاسی که به میزبانی قزاقستان برگزار شد، اظهار داشت: اجلاس رؤسای کمیته‌های ملی المپیک آسیای میانه به میزبانی نورسلطان برگزار شد که در این جلسه شیخ‌احمد رئیس شورای المپیک آسیا هم حضور داشت. من در حاشیه این اجلاس ۵ ملاقات با رؤسای کمیته‌های ملی المپیک داشتم و ضمن اینکه با قزاقستان تفاهم‌نامه‌ای هم امضاء کردیم.

وی افزود: با توجه به برگزاری رقابت‌های جهانی کشتی در نورسلطان از نزدیک شاهد این مسابقات هم بودم، این رقابت مهمترین رویداد جهانی کشتی قبل از المپیک بود که ما توانستیم در کشتی فرنگی سه برنز بگیریم و چهارم شدیم. وضعیت بهتری نسبت به دوره قبل داشتیم. همه تیم ما تلاش کرد تا نتیجه خوب حاصل شود.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره اینکه شما در دیدار با لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی هم دیداری داشتید آیا در خصوص بدهی‌های ایران در این نشست صحبتی صورت گرفت، اظهار داشت: من دیداری با لالوویچ داشتم در مجموع روند مذاکرات به تفاهمی منجر شد که دغدغه‌های ما را برطرف کرد. لالوویچ از مدافعان کشتی ایران است و شرایط برای درخشش ایران در المپیک توکیو فراهم شده، در خصوص بدهی‌ها هم توافق کردیم به تدریج موضوع حل شود بنابر این مشکلی نیست.

صالحی‌امیری که با خبر ساعت ۱۹ شبکه سه صحبت می‌کرد، درباره دیدار با شیخ‌احمد خاطرنشان کرد: شیخ‌احمد برای کمک به تجهیزات خارجی فدراسیون‌ها قول مساعد داد، همچنین برای برگزاری نشست هیأت اجرایی در ایران هم از او قول گرفتیم و از او خواستیم بعد از نشست هیأت اجرایی که در قطر برگزار می‌شود میزبان بعدی در ایران (تهران یا کیش)‌ باشد. یکی دیگر از مباحث مطرح شده برگزاری المپیاد ورزشی کشورهای آسیای میانه بود.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − دو =

دکمه بازگشت به بالا