اخبار ورزشیسایر اخبار

قمری: برنامه‌ای برای انتخابات بعدی ندارم/ دبیر سابق فدراسیون به ما دروغ گفت

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برنامه‌ای برای انتخابات بعدی ندارم و بهتر است دوستان فعال در پشت صحنه ذهن خود را درگیر مسائل دیگری کنند.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خسرو قمری در مورد اینکه احتمال دارد تور آذربایجان لغو شود، اظهار داشت: چند روز پیش نامه‌ای از سوی مدیرکل ورزش و جوانان تبریز به دست ما رسید مبنی بر اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی‌توانند هماهنگی‌های لازم را برای دعوت تیم‌ها و رزرو هتل‌ها داشته باشند و از ما خواستند که این رقابت‌ها لغو شود. ما با توجه به اینکه این تور ثبت فدراسیون جهانی شده، نامه ای را به آنها می‌زنیم و کسب تکلیف خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه استعفاها در فدراسیون دوچرخه سواری زیاد شده، گفت: زیاد نیست. به عنوان دبیری که سه سال پیش استعفا داده الان صحبت‌هایی انجام می‌دهد که پرداختن به آنها اصلا دلیلی ندارد. عطاالهی سه سال پیش به ما اعلام کرد که به دلیل مهاجرت نمی‌تواند با ما ادامه همکاری دهد و حتی بلیت هواپیمایش را هم به ما نشان داد.  او اگر دلسوز بود همان موقع حرف می‌زد و اعتراض می‌کرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد استعفای محمودی نایب رئیس بانوان گفت: بهترین نتیجه تاریخ دوچرخه سواری ما در بخش بانوان در زمان حضور محمودی در فدراسیون رقم خورد و هر زمانی که او درخواستی داشت در حد توان فدراسیون سعی کردیم انجام دهیم. او هرکاری می‌خواسته انجام دهد، جزو وظایف فدراسیون بوده و هیچ کس نمی‌آید برای کار خوب مانع تراشی کند. به نظر من برخی افرادی که از مجموعه جدا می‌شوند، هجمه‌هایی را وارد می‌کنند.

قمری با اشاره به اینکه هیچ قصد و برنامه‌ای برای انتخابات بعدی ندارد، عنوان کرد: هرکسی در پشت صحنه ذهن خود را معطوف این کارها کرده است بهتر است به مسائل دیگر بپردازد. من کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم و اگر بخواهند می‌مانم و در غیر اینصورت به عنوان کارشناس به وزارت باز می‌گردم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا