اخبار ورزشیفوتبال ایران

شیعی: جلسه‌ای برای کناره‌گیری تاج نداشتیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز زمان داریم.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود شیعی پس از بازی پیکان مقابل تراکتور در خصوص شرایط تیم پیکان اظهار داشت: ما در این بازی بدشانسی آوردیم. بازیکنان اعتماد به نفس همیشه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نداشتند. به نظرم به خاطر نتایج قبلی روحیه تیم به هم ریخته بود. اگر نقطه ضعفی داریم فرکی باید به فکر رفع آن باشد تا در ادامه کار دچار مشکل نشویم. به هر حال به تیم تراکتور و هوادارانش تبریک می‌گویم. سابقه نداشته تیمی دو بار به گل برسد و بعد از آن سریعا گل دریافت کند. این مسئله نشان‌دهند وجود عدم تمرکز در تیم است و بهتر است کادر فنی و سرمربی سریعا به فکر برطرف کردن این مشکل باشند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد کسالت مهدی تاج و در مورد اینکه آیا جلسه‌ای برای کناره‌گیری رئیس فدراسیون تشکیل شده، عنوان کرد: خیر، جلسه‌ای نداشتیم. طبیعی است که وقتی رئیس نباشد جلسه‌ای هم وجود نخواهد داشت. من به ملاقات او رفتم. او حالش بهتر می‌شود و ان‌شاءالله وقتی بهتر شد برای ادامه کار و تصمیمات فدراسیون جلسه می‌گذاریم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در مورد اینکه گفته می‌شود حسین فرکی قرار است روی نیمکت تیم ملی بنشیند، تصریح کرد: خیر، دو سه روز پیش جلسه‌ای با فرکی داشتیم. در مورد برنامه ترمیم تیم و همچنین برنامه برون‌رفت از این شرایط با هم صحبت کردیم.

وی در خصوص حضور مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی گفت: چنین چیزی نشنیده‌ام و تکذیب می‌کنم.

شیعی در مورد آخرین وضعیت برانکو و ویلموتس گفت: سوالات سخت نپرسید. روی مسئله ویلموتس یک تیم حقوقی کار می‌کند. روی یک مسئله برانکو هم یک تیم حقوقی مشغول کار روی قرارداد او است.

وی در خصوص اینکه بحث انتخاب سرمربی تیم طولانی شده است، عنوان کرد: ما هنوز زمان داریم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی است یا خارجی، اظهار داشت: فکر می‌کنم گزینه ایرانی ضعیف باشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا