اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: در حرف زدنمان خوشمزه بازی در نیاوریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: طلسمی وجود ندارد و ما در زمین دستگردی میزبان نیستیم.

به گزارش پیشرو ورزش، مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: تا زمانی که ما یارمان را از دست نداده بودیم بچه‌ها خوب بازی می‌کردند. متأسفانه روی یک اشتباه فردی بازیکنانمان اخراج شد و همان توپ تبدیل به گل شد و ما ۱۰ نفره شدیم.

وی افزود: در اوایل نیمه دوم می‌توانستیم بازی را برگردانیم و مساوی کنیم. کلاً دروازه‌بانهایمان دو سیو داشتند که یکی از آنها تبدیل به گل شد. این از اتفاقات و جریانات فوتبال است و نمی‌توانم بیشتر از این در خصوصش صحبت کنم ولی باید این باخت را فراموش کنیم و به بازی بعد فکر کنیم.

حسینی تاکید کرد: برادران حیدری داوران بازی هر وقت برای ما داوری می‌کنند انتقادی به هند برای ما ندارند. بازیکن تیم حریف در محوطه جریمه با دست توپ را زد. شاید نیاز به وی‌ای‌آر باشد ولی پنالتی را برای ما نگرفت.

وی در خصوص اینکه گفته می شود برای طلسم شکنی برای بردن بازی های خانگی امروز یک راس بز قربانی شده است، افزود: طلسمی وجود ندارد. این زمین ما نیست و ما اینجا میزبان نیستیم و هر ۱۰ روز یکبار یک بازی انجام می‌دهیم و می‌رویم و به نظر من در حرف زدنمان خوشمزه بازی درنیاوریم. قربانی کردن بز یعنی چه؟ما مسلمان‌ها یک رسم و رسومی داریم. گوسفند قربانی می‌کنند و به خیریه می‌دهند و به نظر من آدم به هر طریقی نباید خوشمزه‌بازی کند.

سرمربی تیم پیکان در مورد حاشیه‌هایی که بین نیمکت‌ پیکان و مسعود شجاعی اتفاق افتاد اظهار داشت: چیز خاصی نبود. نیمکت ما اعتراض کرد مسعود هم به نیمکت ما اعتراض کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا