اخبار ورزشیفوتبال جهان

شکست عجیب یاران قطبی در لیگ چین

تیم شیجیاژوانگ در ششمین بازی این فصل خود مقابل چونگغینک دانگدای شکست خورد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از “ورزش سه”، شاگردان افشین قطبی که پس از گذشت پنج هفته در بین تیم های بالاترین قرار داشتند، در حالی به مصاف دانگدای رتبه هفتمی رفتند که با کسب پیروزی می‌توانستند با شرایط خوبی به استقبال صدرنشین جدول بیجینگ بروند اما این اتفاق رخ نداد.

در دقیقه ۶۹ پاس آدرین میرزژفسکی از داخل محوطه جریمه به شکلی اتفاق در اختیار مارسلو سیرینو قرار گرفت و او از مقابل دروازه به راحتی گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

 

این در حالی است که شاگردان قطبی ۸ موقعیت خطرناک داشتند اما ویجی سوی با مهار تمام فرصت ها، تیم شیجیا را ناکام گذاشت و در پایان نیز بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.

با این شکست شیجیاژوانگ اور برایت به رتبه پنجم جدول سقوط کرد. لیگ چینامسال در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود و چهار تیم بالانشین فرصت رقابت برای کسب سهمیه و قهرمانی را خواهند داشت.

 

تیم شیجیاژوانگ با افشین قطبی از لیگ یک به سوپرلیگ صعود کرد و باتوجه به شیوع ویروس کرونا هم نقل و انتقالات خاصی نداشت و با بازیکنان اغلب کم تجربه به استقبال حریفان قدرتمند آمده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا