اخبار ورزشیفوتبال ایران

شکست تلخ استقلال مقابل الدحیل

تیم فوتبال استقلال با حساب سه بر یک مغلوب الدحیل شد.

 

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال،‌دیدار تیم‌های الدحیل قطر و استقلال در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با برتری سه بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

در این دیدار الدحیل بازی بهتری را ارائه داد و استقلال بیشتر چشم به ضد حملات دوخته بود. در نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و سهم الدحیل در موقعیت‌ها بیشتر از استقلال بود. در نیمه دوم استقلال می‌توانست توسط باقری به گل برسد اما شوت او را لکونته گرفت. درخشش این دروازه‌بان باعث شد تا استقلال در این بازی گلی نزند.

در این دیدار بن عطیه در دقیقه ۵۵ روی یک کرنر، یوسف العربی در دقیقه ۷۳ در مصافی تک به تک و علی عفیف در دقیقه ۱+۹۰ در موقعیتی سه به یک که روی یک ضد حمله ایجاد شده بود، برای الدحیل گلزنی کردند.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، وریا غفوری (خسرو حیدری، دقیقه ۸۰)، آرمین سهرابیان، امید نورافکن (ایسما، دقیقه ۸۰)، آیاندا پاتوسی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان وگادوین منشأ.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

دکمه بازگشت به بالا