اخبار ورزشیفوتبال جهان

گودین: رقابت در سری‌آ از لالیگا سخت تر است

مدافع اروگوئه ای اینتر از تفاوت رقابت در سری آ با لالیگا صحبت کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، دیگو گودین، مدافع تیم ملی اروگوئه و عضو باشگاه اینتر درباره تفاوت لیگ های اسپانیا و ایتالیا اظهارنظر کرد و همچنین به قدرتمند شدن اینتر در این فصل پرداخت.

گودین در مصاحبه با نشریه «گازتا دلو اسپورت»، گفت: فصل سختی را به دلیل تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع کرونا پشت سرگذاشتیم. تمام تیم ها در این شرایط به سختی افتادند. فصل را با نکات مثبتی مخصوصا در خط  دفاع به پایان بردیم. ما در این فصل کمترین گل را از میان تیم ها دریافت کردیم البته این نتیجه تمام بازیکنان است.

وی افزود: سری آ یکی از سخت ترین لیگ های فوتبال دنیاست. تیم ها در این لیگ بسیار خوب دفاع می کنند و در حملات عالی عمل می کنند. من از تجربه ای که در سری آ کسب کردم خوشحالم و باعث رشد من شد. سری آ کاملا با لالیگا متفاوت است. به نظرم رقابت در سری آ از لالیگا سخت تر است. شما وقتی به صدر جدول نگاه می کنید رقابت نزدیک تیم ها را می بینید.

گودین در ابتدای فصل جاری بعد از سال ها بازی برای اتلتیکو مادرید راهی اینتر شد. او به همراه نراتزوری در این فصل نایب قهرمان سری آ شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا