اخبار ورزشیفوتبال جهان

شوچنکو: نمی‌دانم مربی قوی‌ترین اوکراین تمام ادوار هستم یا نه!

سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین نمی‌داند هدایت قوی‌ترین تیم ادوار کشورش را برعهده دارد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، آندره شوچنکو شب گذشته در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ با تیم کشورش نتیجه‌ای خوب گرفت.تیم تحت امر وی موفق شد ۳ بر صفر لیتوانی را مغلوب کند.

گلزن نامی اسبق میلان و چلسی که اکنون سکان هدایت تیم کشورش را در اختیاردارد، عنوان کرد:از کسب برد خوشحالم و امیدوارم که با تیم ملی همچنان با قدرت به جلو حرکت کنیم.

او در پاسخ به این سئوال که آیا هدایت قدرتمند‌ترین تیم تاریخ اوکراین را در اختیاردارد،‌نیز عنوان کرد:نمی‌دانم این قوی‌ترین تیم تاریخ کشورم است یا نه. البته این نکته چیزی نیست که ذهن مرا درگیر کند. بلکه مهم موفقیت تیم در ادامه مسابقات است.

شوچنکو همچنین عنوان کرد:برنده بازی شدیم که اتفاقی خوش برای همه ما است. اما از یاد نباید ببریم که اشتباهات زیادی هم داشتیم . به خصوص در ابتدای بازی، خوب کار نکردیم.در دفاع کمی لرزان بودیم که باید رفع اشتباه کنیم.باید یاد بگیریم چطور یک بازی را خوب شروع و به پایان رسانیم.

او تصریح کرد:۳ بازی بسیار مهم و سرنوشت ساز داریم.وظیفه ‌ما این است که از این پیکارها حداکثر امتیاز را بگیریم.

تیم تحت امر او هم اکنون از ۵ بازی و ۱۵ امتیاز ممکن به ۱۳ امتیاز رسیده و در صدر گروه دوم است.پرتغال با ۵ امتیاز از ۳ مسابقه در رده دوم حاضر است.همچنین لوگزامبورگ و صربستان با ۴ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.لیتوانی هم با یک امتیاز قعرنشین گروه است.او از ۳ سال قبل مسئولیت فنی تیم کشورش را در اختیاردارد.

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا