اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

شرط سنگین رئالی ها برای فروش وینیسیوس

پاری سن ژرمن برای جذب ستاره برزیلی رئال با مانع یک میلیارد یورویی مواجه شد.
به گزارش پیشرو ورزش، نشریه مارکا گزارش داد که رئال پیشنهاد نجومی ۲۰۰ میلیون یورویی پاریس برای جذب وینیسیوس را رد کرد.
ستاره برزیلی با ارزش ۱۵۰ میلیون یورو دومین فوتبالیست گران قیمت دنیاست و او با زدن ۱۸ گل بعد از بلینگام دومین گلزن برتر فصل رئال به شمار می آید.
ماجرای جدایی احتمالی وینیسیوس از رئال وقتی آغاز شد که کیلیان امباپه چند ماه پیش با مدیران رئال به توافق نهایی رسید تا تابستان به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی ۵ ساله به رئال بیاید.
بعد از این توافق، رسانه‌های فرانسه گمانه زنی‌های خود را از احتمال جدایی وینیسیوس به خاطر حضور امباپه در خط حمله آغاز کردند و باشگاه پاری سن ژرمن هم با پیشنهاد نجومی دست به کار شد تا جای خالی امباپه را پر کند.
گل‌های تماشایی ستاره برزیلی با رئال را در زیر تماشا کنید.
مارکا می‌نویسد که «وینیسیوس تمایلی برای ترک رئال ندارد» و خود را آماده کرده تا با انتقال امباپه با این ستاره فرانسوی کنار بیاید و با سیستم جدید خودش را وفق دهد.
نشریه مادریدی گزارش می‌دهد که «تنها راه جدایی وینیسیوس» و انتقالش به پاریس پرداخت مبلغ بند فسخ قرارداد «یک میلیارد یورویی» است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا