اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

شرایط مصدومین پرسپولیس در بازی النصر اعلام شد

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص ۲ بازیکن مصدوم این تیم ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در بازی اول لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر در خانه خودش شکست خورد که این شکست با مصدومیت ۲ مهره کلیدی این تیم نیز همراه بود.

علیرضا حقیقت پزشک قرمزهای تهران در خصوص مصدومیت‌های شب گذشته، اعلام کرد: آسیب‌دیدگی مهدی ترابی را همه دیدند. بدشانسی بدی بود. خودش گفت پایش در یک چاله رفت که پیامد آن پیچیدن مچ پایش بود. ما بلافاصله اقدامات پزشکی اولیه را انجام دادیم ولی برای ارزیابی دقیق‌تر به معاینه و شرح حال بعدی نیاز است که برای بررسی‌های پاراکلینیکی اعزام می‌شود.

وی افزود: آسیب‌دیدگی وحید امیری از ناحیه همسترینگ است. در مورد او هم اقدامات پزشکی اولیه صورت گرفت که برای تعیین میزان آسیب، هماهنگ شده و امروز(چهارشنبه) برای MRI اعزام خواهد شد. بعد از بررسی‌ها و تعیین میزان آسیب، برنامه درمانی طراحی می‌شود تا بازیکنان در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا