اخبار ورزشیفوتبال ایران

شایعات حقیقت دارند؛ قلعه‌نویی باز می‌گردد!

پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر حالا شرایط ویژه ای را تجربه می کند؛ او برای اولین بار در دوران مربیگری خود فصل را به پایان نرساند و درفاصله کوتاه تا شروع لیگ بیستم با آینده ای نامشخص دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از “ورزش سه”، امیر قلعه نویی با کسب ۵ جام قهرمانی در تاریخ لیگ برتر(۳ جام با استقلال و ۲ جام با سپاهان) همچنان یکی از بهترین و کارکشته ترین مربیان فوتبال ایران به شمار می رود. او با کوله باری از تجربه ناشی از حضور در تیم های بزرگی مثل استقلال، سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و … و البته کسب موفقیت های بسیار در سال های اخیر همواره با تیم هایش در بین مدعیان حضور داشته و همین مساله این مربی را از سایرین متمایز کرده است.

قلعه نویی تا قبل از آنکه دو هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم بعد از شکست مقابل استقلال در یک چهارم نهایی جام حذفی استعفا بدهد و طلایی پوشان اصفهانی را ترک کند، تا به حال هیچ وقت تجربه به پایان نرساندن فصل با تیم تحت هدایتش را نداشت اما امسال شرایطی ویژه را تجربه کرد و نتوانست به پایان راه برسد.

سرمربی سابق سپاهان که آخرین قهرمانی اش در فوتبال ایران به سال ۹۲ و کسب جام قهرمانی لیگ برتر با استقلال برمی گردد، طی سال های گذشته همواره تیم هایش دربین بالانشینان قرار داشتند اما امسال با سپاهان با وجود اینکه ستاره های پرتعدادی را در اختیار داشت، روی بد فوتبال را دید و در نهایت با اعتراض هایی که هواداران این تیم به عملکردش داشتند مجبور به استعفا از سمت خود شد.

حالا در چنین شرایطی مهم ترین مساله ای که درباره پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر وجود دارد، مقصد آینده او است. بی تردید فردی مثل قلعه نویی با اندوخته ای پربار باید در لیگ بیستم نیز حضور داشته باشد که اگر اینطور نباشد، می تواند از جذابیت نیمکت های لیگ برتری نیز کم کند. منتهی درباره مقصد بعدی این مربی ابهام هایی وجود دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا