اخبار ورزشیسایر اخبار

سیامند رحمان دنیای ادب و معرفت بود

پدر سیامند رحمان گفت: با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم شخصیت سیامند را توصیف کنم، او دنیای ادب و معرفت بود.

به گزارش پیشرو اسپرت، عثمان رحمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه سیامند قهرمانی محبوب بود، اظهار داشت: تمام دنیا سیامند را دوست داشتند و سیامند متعلق به همه مردم ایران بود. از ابراز محبت و دلداری مردم شریف ایران تشکر می‌کنم که از هر لحاظ با ما همدردی کردند.

وی در مورد نامگذاری سالن وزنه‌برداری فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین به نام سیامند، عنوان کرد: از همه مسئولان و دست اندرکاران ورزشی که مسبب این امر بودند که نام سیامند رحمان بر روی این سالن گذاشته شود و اسم او بر سر زبان‌ها تکرار شود از آنها تشکر می‌کنم. این کاری نیکی و پسندیده‌ای بود که باعث خوشحالی تمام مردم ایران شد.

عثمان رحمان درباره شخصیت سیامند هم این گونه خصلت این پهلوان را عنوان کرد: رفتار و کردار سیامند را نمی‌توانم با هیچ کلمه‌ای توصیف کنم. از طرفی پدر او هستم، اما درباره شخصیت او این را باید بگویم که؛ سیامند دنیای ادب، معرفت و مهربانی برای خانواده و دوستانش بود. هرگز از یادمان بیرون نخواهد رفت.

پدر زنده یاد سیامند رحمان در خصوص محبت مردم و مسئولان شهر اشنویه خاطرنشان ساخت: فرمانداری اشنویه در زمان برگزاری مسابقات زحمات زیادی می‌کشیدند و میدان شهر را خالی می‌کردند تا مردم مسابقه سیامند را تماشا کنند و جا برای همه نبود. بعد از کسب مدال طلا توسط پسرم در رقابتهای حساس و مهم، مردم با ماشین‌هایشان به سطح شهر می‌رفتند و بوق می‌زدندند و شادی می کردند. هیچگاه این صحنه‌ها از یاد نمی‌رود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا