اخبار ورزشیفوتبال جهان

سود عجیب ربات‌های اینستاگرامی برای ستارگان فوتبال

یک رسانه انگلیسی مدعی شد که رونالدو و مسی به لطف دنبال کنندگان غیرحقیقی برای هر پست بیش از ۶۰۰ هزار پوند پول دریافت می‌کنند.

به گزارش پیشرو ورزش، ۲ هفته گذشته پس از ۴۰۰ میلیونی شدن رونالدو در اینستاگرام، نشریه سان انگلیس گزارشی در خصوص دنبال کنندگان غیر حقیقی این فوق ستاره فوتبال نوشت و مدعی شد که تعداد زیادی از دنبال کنندگان کریستیانو به اصلاح «فیک» هستند و با ربات‌های اینستاگرامی ساخته شده است.

رسانه «لایو فوتبال تیکت» که در گذشته نیز روی این موضوع تحقیق کرده بود، گزارشی در خصوص تعداد عجیب و غریب دنبال کنندگان غیرحقیقی ستارگان فوتبال منتشر کرد و مدعی شد که بازیکنان فوتبال به خاطر این ربات‌های اینستاگرامی برای هر پست در این پلتفرم ، پول بسیار زیادی دریافت می‌کنند.


پست اینستاگرامی رونالدو پس از پیروزی مقابل برایتون

این رسانه مدعی شد که از ۴۰۰ میلیون دنبال کننده رونالدو بیش از ۹۲ میلیون حساب آن غیرواقعی است و رونالدو به خاطر این تعداد برای هر پست بیش از ۳۸۸ هزار پوند پول دریافت می‌کند.

طبق این آمار مسی نیز به مانند رونالدو ۲۳ درصد دنبال کننده غیرواقعی دارد و به لطف همان تعداد می‌تواند برای هر پست در اینستاگرام بیش از ۲۸۷ هزار پوند پول دریافت کند.

جدول زیر که از سایت Live Football Tickets استخراج شده است را مشاهده کنید.

رده نام بازیکن دنبال کننده غیر واقعی تخمین تعداد دنبال کننده غیر واقعی تخمین میزان درآمد بازیکن به ازای هر پست در اینستاگرام
۱ رونالدو ۲۳ درصد ۹۲,۴۶۰,۰۰۰ ۳۸۸,۵۷۰ پوند
۲ مسی ۲۳ درصد ۷۰,۶۱۰,۰۰۰ ۲۸۷,۲۱۰ پوند
۳ نیمار  ۲۰ درصد ۳۴,۰۰۰,۰۰۰ ۱۴۰,۸۸۵ پوند
۴ امباپه ۱۹ درصد ۱۲,۶۱۶,۰۰۰ ۵۲,۱۱۳ پوند
۵ راموس  ۲۳ درصد ۱۱,۳۶۲,۰۰۰ ۴۷,۱۰۱ پوند
۶ گرت بیل ۲۴ درصد ۱۱,۰۴۰,۰۰۰ ۴۵,۷۴۷ پوند
۷ زلاتان ۲۱ درصد ۱۰,۹۶۲,۰۰۰ ۴۵,۵۲۰ پوند
۸ بنزما ۲۴ درصد ۱۰,۹۲۰,۰۰۰ ۴۵,۱۳۶ پوند
۹ صلاح ۲۱ درصد ۱۰,۱۰۱,۰۰۰ ۴۱,۸۳۳ پوند
۱۰ سوارز ۲۲ درصد ۹,۴۳۸,۰۰۰ ۳۹,۱۰۷ پوند

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا