اخبار ورزشیورزش بانوان

سلوکی: نخستین قدم کم کردن فاصله با رقیبان آسیایی است

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: نخستین قدم ما این است که بتوانیم فاصله‌مان را با تیم‌های آسیایی کم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، الهام سلوکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره لغو حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات هندبال بانوان آسیا اظهار داشت: عدم حضور ما در مسابقات نوجوانان و جوانان دلیل داشت چرا که اولویت ما استعدادیابی، مدیریت و برنامه‌ریزی برای آینده است. طرح مهم ما این است که در پایه کارها را انجام دهیم، در حال تدوین برنامه هستیم تا با توجه به شرایط اقتصادی برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

وی افزود: ما فاصله زیادی با تیم‌های آسیایی داریم به همین دلیل اولین قدم ما کم کردن فاصله با این کشورها است امیدوارم این اتفاق رخ دهد. برای کار بزرگ نیاز به برنامه‌ریزی خوب است که ما هم دنبال کار بزرگ هستیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پاسخ به این سؤال که برای کم کردن فاصله با تیم‌های قدرتمند مثل چین، ژاپن و کره زمان زیادی لازم است فکر می‌کنید آیا برنامه‌های شما در این خصوص عملیاتی شود، تصریح کرد: برای انجام کار خوب زمان طولانی نیاز است و نمی‌توان ناگهان کار را انجام داد، صحبت‌های شما را قبول دارم ما در تلاش هستیم با تدوین استراتژی مناسب برنامه ۵ ساله ببندیم. قبلاً کارهایی انجام شده که ما همان را دنبال می‌کنیم و دوباره‌کاری نمی‌کنیم، یکسری آیتم اضافه می‌کنیم تا روند رو به رشد دنبال شود.

سلوکی در پاسخ به این سؤال که آیا برای فعالیت در تیم‌های پایه از مربی خارجی هم بهره می‌‌گیرید خاطرنشان کرد: قرار است یک دوره کلاس بدنسازی برای مربیان پایه هندبال برگزار شود، این اقدام خوب از سوی ریاست فدراسیون نشان می‌دهد کارهای ما با هدف است، این مربی بدنساز در تیم ملی کرواسی و باشگاه‌های اروپایی کار کرده و از خبرگان به شمار می‌رود. همانطور که می‌دانید اگر تیمی خوب آماده‌سازی کند آسیب‌ها کاهش پیدا کرده و تیم قبل از مسابقات روند رو به رشدی خواهد داشت. این کلاس اول تا ۶ تیر ماه برگزار خواهد شد که از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا مورد تأیید قرار گرفته است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال درباره لیگ برتر هندبال بانوان هم گفت: اوایل مهر لیگ استارت می‌خورد قرار است کارهایی را برای تیم‌های حاضر در لیگ برتر انجام دهیم، تاکنون ۷ تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یک =

دکمه بازگشت به بالا