اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

سری آ: کامبک رم مقابل لچه / گلزنی و درخشش آزمون

سردار آزمون ستاره ایرانی آ اس رم با یک ضربه سر استثنایی زمینه‌ساز کامبک شگفت‌انگیز تیمش در المپیکو شد.

به گزارش پیشرو ورزش، سردار آزمون دو هفته پس از نمایش استثنایی مقابل مونزا که علی‌رغم نمایش خیره کننده و تاثیرگذاری در پیروزی لحظه پایانی یک بر صفر تیمش، در گلزنی بدشانس بود و یکبار به تیرک دروازه زد، امشب طلسم شکنی کرد و در ششمین حضور تعویضی در سری آ توانست رم را از شکست خانگی نجات بدهد و یک گل استثنایی بزند.

تیم فوتبال آ اس رم پس از سه پیروزی پیاپی در دیدار اخیرش مقابل اینتر میلان شکست خورده بود و امشب که از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه المپیکو به مصاف لچه رده یازدهمی رفته بود، نمی‌خواست دوباره بازنده باشد، اما دروازه‌اش را در دقیقه ۷۲ باز شده دید و عقب افتاد که سردار آزمون نگذاشت این نتیجه تا پایان پابرجا بماند.

سردار آزمون که بلافاصله پس از باز شدن دروازه رم وارد زمین شد، تا لحظات پایانی شانس گل به دست نیاورد، اما فرصت گلزنی برای خود ساخت و بالاخره توانست نخستین گل خود در سری آ را با یک ضربه فوق‌العاده مقابل لچه به ثمر رساند.

 

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =

دکمه بازگشت به بالا