اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال: سعی می‌کنم از تجربه ۲۵ ساله‌ام استفاده کنم

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت:سعی می‌کنم با تجربه ۲۵ ساله‌ای که در این فدراسیون دارم بتوانم به مجموعه فوتبال کمک کنم.

به گزارش پیشرو ورزش، داود پرهیزکار سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: اول از همه از هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و این پست بسیار حساس و اجرایی فدراسیون را بر عهده بنده گذاشتند. سعی میکنم با تجربه ۲۵ ساله ای که در این فدراسیون دارم بتوانم به مجموعه فدراسیون فوتبال کمک کنم.

وی در خصوص برنامه های تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برنامه ریزی های تیم ملی از زمان میرشاد ماجدی انجام شده است و امروز هم ادامه دارد و برنامه ریزی ها دقیق و به موقع توسط همکارانم در فدراسیون و تیم ملی انجام خواهد شد. برنامه های تیم ملی تغییر نخواهد کرد چرا که دغدغه های تاج و نبی هم در همین راستا است تا تیم ملی بتواند عملکر موفقی را داشته باشد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش بر می گردد یا خیر؟ گفت: جلسه ای در این خصوص در فدراسیون فوتبال تشکیل نشده است و من هم اطلاعاتی در این زمینه ندارم و اگر تصمیمی گرفته شود به اطلاع همه خواهد رسید.

پرهیزکار در پایان خاطر نشان کرد: هر زمان رئیس فدراسیون فوتبال دستور تشکیل جلسه را به من بدهند آن را سریع اجرا خواهم کرد تا اولین جلسه هیأت رئیسه با حضور تاج برگزار شود.سعی میکنم با تجربه ۲۵ ساله ای که در این فدراسیون دارم بتوانم به مجموعه فدراسیون فوتبال کمک کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا