اخبار ورزشیورزش بانوان

سرمربی جدید تیم ملی هندبال بانوان معرفی شد

با توجه به پایان قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال بانوان، سرمربی جدید معرفی شد.

به گزارش پیشرو ورزش، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان بعد از حضور در رقابت‌های جهانی اسپانیا برای اولین بار تفاوت‌ها را رقم زدند که این تفاوت ها باعث شد تا مسئولان فدراسیون هندبال برای تقویت و هرچه بهتر شدن تیم ملی بانوان یک سرمربی اسپانیایی را به خدمت بگیرند، اما با توجه به محک زدن سرمربی قرارداد او را تا پایان بازی های کشورهای اسلامی تنظیم کردند تا مربی اسپانیایی را بسنجند. ماحصل حضور «مونتسرات پوچه‌دیاز» روی نیمکت تیم ملی به ششمی در رقابت‌های کشورهای اسلامی ختم شد.

فدراسیون هندبال به دلیل درخشش تیم های ملی در عرصه های بین المللی و حضور در رقابت های جهانی در تمام رده های سنی و در ۲ بخش سالنی و ساحلی برای اعزام تیم های ملی هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل شد. این هزینه ها هم کف گیر فدراسیون را پس از ۶ ماه به ته دیگ رساند و بعد از رقابت‌های کشورهای اسلامی عملا فدراسیون بودجه‌ای برای حفظ سرمربی اسپانیایی نداشت و با او خیلی زود بر سر مسئله مالی قطع همکاری کرد. پوچه‌دیاز هم که از تیم هندبال سپاهان اصفهان پیشنهاد داشت راهی این تیم شد تا تیم اصفهانی را بسازد.

در این میان مسعود ظهرابی هم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی هندبال بانوان انتخاب شده بود با تیم شهید شاملی به توافق رسید و نیمکت تیم ملی بانوان را رها کرد. پس از خالی شدن نیمکت تیم ملی فدراسیون غلامعلی اکبرآبادی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد تا او در فرصت باقی مانده ملی پوشان هندبال بانوان خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده کند.

تیم ملی هندبال بانوان علاوه بر کادر فنی در ترکیب خود هم بازیکنان جوانی را هم به خود می‌بیند که می توانیم بگوییم با تغییر کادر فنی خانه شاهد خانه تکانی در تیم ملی هندبال بانوان هستیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا