اخبار ورزشیفوتبال جهان

ستین: من که هستم مسی را عوض کنم! / همه چیز آن می‌شود که او می‌خواهد

سرمربی سابق بارسلونا که با شکست ۸ بر ۲ مقابل بایرن مونیخ اخراج شد سکوت خود را شکست و در خصوص مسی و باشگاه آبی‌اناری‌ها صحبت کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، شب گذشته بارسلونا مقابل آلاوس به تساوی رسید تا چهارمین ناکامی متوالی خود در لالیگا را به ثبت رساند.

هم اکنون این تیم با ۶ بازی و ۸ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته و با رئال مادرید صدرنشین ۸ امتیاز فاصله دارد.

مسی نیز یکی از افرادی است که مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. او در جریان مسابقه هنوز نتوانسته گلزنی کند و هر گلی که در این فصل به ثمر رسانده از روی نقطه پنالتی بوده است.

او که به نظر می‌رسد اوضاع آرامی ندارد، در دیدار روز گذشته با داور نیز درگیر شد و کارت زردی دریافت کرد که به نظر مارکا حرکت او شایسته کارت قرمز بود (در اینجا ببینید و بخوانید)

اکنون سرمربی گذشته بارسلونا که نتوانست کار خاصی در این تیم انجام دهد و یکی از عوامل باخت ۸ بر ۲ بارسا مقابل بایرن لقب گرفت در خصوص مسی صحبت کرد.

کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا که به شدت بین هواداران این تیم منفور است در خصوص مسی و شرایط کار کردن با او حرف های تازه ای زد.

ستین که سکوتش را پس از چندین ماه شکست در خصوص مسی گفت: به نظرم او بهترین بازیکن زمان است. به نظرم بازیکنان فوق‌العاده دیگری در این زمان وجود دارند ولی مسی نشان داده که با ثبات بالا و با عملکرد بسیار خوب شایسته عنوان بهترین بازیکن زمان است.

وی ادامه داد: البته مدیریت کردن این بازیکن بسیار سخت است. من که هستم که مسی را عوض کنم در حالی که او را سالیان سال عوض نکرده‌اند.

ستین گفت: مشکل دیگری نیز وجود که مدیریت آن بسیار سخت‌تر از هر چیزی است. خیلی سخت‌تر و آن را در بسیاری از ورزشکاران دنیا می‌بینید همانطور که شاید در مستند مایکل جردن دیده باشید. شما گاهی چیزهایی را می‌بینید که توقع ندارید.

وی اظهار داشت: مسی بسیار کم حرف است ولی در نهایت نظر او می‌شود.

ستین معتقد است که در حالت کلی مربی باید تصمیم نهایی را بگیرد و نه یک بازیکن. او در این خصوص گفت: پس از ترک بارسلونا در چندین زمان بر این اندیشه بودم که باید تصمیم‌های متفاوتی می‌گرفتم ولی یک چیز بالاتر از همه است که آن هم باشگاه است.

وی ادامه داد: بالاتر از ریاست باشگاه، بازیکنان و مربی این باشگاه و طرفداران هستند که مهمند. آنها کسانی هستند که باید بیشترین احترام را دریافت کنند و شما باید بهترین تصمیم را برای این باشگاه بگیرید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا