اخبار ورزشیفوتبال جهان

سبایوس: به گرت بیل اعتقاد ندارید، فینال اروپا را دوباره نگاه کنید

هافبک رئال مادرید که اکنون برای آرسنال قرضی بازی می‌کند به حمایت از گرت بیل درآمد و از درخشش او در فینال لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

به گزارش پیشرو اسپرت، آینده گرت بیل در رئال مادرید بسیار مبهم شده و مشخص نیست که این ستاره ولزی سال آینده نیز در سانتیاگو توپ می‌زند یا خیر.

گرت بیل یکی از گزینه‌های اصلی نیوکاسل برای فصل آینده قرار گرفته است. این باشگاه که قرار است با مدیریت جدید تحولی بزرگ را رقم بزند به دنبال ستاره ولزی سابق تاتنهام است.

حالا که بیل در آستانه خروج از مادرید قرار گرفته، هم تیمی او به حمایت از بیل درآمد و از درخشش او یاد کرد.

دنی سبایوس، ستاره سابق رئال مادرید که خودش اکنون برای آرسنال قرضی بازی می‌کند از انتقادها علیه بیل ابراز ناراحتی کرد و او را شایسته حضور در لیگ برتر انگلیس دانست.

وی گفت: لیگ جزیره دقیقا لیگی است که می تواند برای بیل عالی باشد. البته گرت بیل ستاره های فوق العاده برای رئال مادرید است. بیایید فراموش نکنیم که بیل چه چیزهایی به باشگاه رئال مادرید داده است. هر کس به او اعتقاد ندارد دوباره فینال لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کند. او به اندازه کافی برای رئال مادرید زحمت کشیده است.

گرت بیل در فینال لیگ قهرمانان اروپای سال ۲۰۱۸ در دیدار مقابل لیورپول به بازی آمد، ۲ گل به ثمر رساند و باعث قهرمانی رئال مادرید شد. یکی از گل‌های او به یکی از زیباترین گل‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بدل شد.

بیل از سال ۲۰۱۳ که از تاتنهام راهی رئال مادرید شده تاکنون ۴ بار قهرمانی اروپا را بدست آورده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هجده =

دکمه بازگشت به بالا