اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

ساکت: دست پرسپولیس، سپاهان و نساجی در آسیا بسته شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: قوانینی که امسال گذاشتند دست پرسپولیس، سپاهان و نساجی در آسیا بست.

به گزارش پیشرو ورزش، محمدرضا ساکت بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: سپاهان یکی از با تجربه ترین تیم ها در عرصه آسیاست مثل استقلال و پرسپولیس، این مسابقات فضای فنی و اجرایی اش متفاوت است. بازیکنان شایسته ایرانی در آسیا تمامی تجربه های ملی و بین المللی دارند و از ظرفیت مسابقات آسیایی برای بروز توانایی های خودشان استفاده خواهند کرد. گروه ما گروه متنوعی است و با باشگاه الاتحاد را در سال ۱۳۸۴ در نقش جهان بازی کردیم و در شهر جده با این تیم بازی کردیم. با شرایطی که فوتبال عربستان پیگیری می کند تا تیم هایشان قوت ببخشد. آنها به دنبال جذب چهره های شاخص دنیای فوتبال هستند. ما هم به گفته مورایس و همچنین دیدگاه باشگاه چهره‌های ارزشمندی را در باشگاه‌های ایرانی مثل سپاهان، پرسپولیس و نساجی داریم.

ساکت افزود: هرچند قوانینی که امسال گذاشتند به قول بازیکنان ما مثل نیازمند که دیشب مصاحبه کرد، گفت به نوعی سعی شد تیم‌های ایرانی را در آسیا تضعیف کنیم. هم دست پرسپولیس، سپاهان و نساجی در آسیا بسته شد. گل محمدی هم به این موضوع اشاره داشتند. با این حال حضور در آسیا برای هر سه تیم ایرانی ظرفیت متفاوتی است و ما شاهد یک درخشش ویژه از سه تیم خواهیم بود. امیدوارم مسئولان فوتبال کشور، صدا و سیما به همه باشگاه ها نگاه یکسانی داشته باشد. تبعیضی که دو شب پیش در مورد تراکتور به وجود آمد دوباره تکرار نشود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد:بازی تراکتور در پلی‌آف را از شبکه سه پخش نکردند و این ظلمی بود که به مردم تبریز روا داشته شد. و به مردم ایران و تراکتور نماینده شایسته کشورمان شد. ما نمایندگان کشورمان در آسیا هستیم. پرسپولیس ایران، سپاهان ایران و نساجی ایران هستیم.امیدوارم برنامه ریزان صدا و سیما به این مساله توجه داشته باشند. اینجا رسانه ملی است نه رسانه یک استان.

وی تصریح کرد: مردم ایران عمل صداوسیما را می‌بینند. اولین نگاهی که بروز کرد بازی تراکتور بود که تراکتور ایران را از شبکه سه حذف کردند ولی این نگاه، نگاه ملی نیست که بازی‌های این تیم از شبکه‌های دیگر به جز شبکه سه پخش شد. تبریز هم بخشی از ایران است. اصفهان و مازندان و تهران هم بخشی از ایران هستند و امیدوارم چنین نگاه یکسانی داشته باشیم به هر سه باشگاه که کار بسیار سختی در آسیا پیش رو دارند. امیدوارم نگاه ملی به هر سه باشگاه داشته باشند.

ساکت در مورد اینکه شبکه ورزش شبکه تخصصی ورزش است، نباید گفت ظلمی به تراکتور شده است، گفت: نقطه نظرات شما قابل تحسین است اما دیدگاه‌های اجرایی صداوسیما اینگونه نیست. شبکه‌ها متفاوت هستند. شبکه ورزش قابل احترام است. منطقی صحبت می کنم شبکه ورزش را تحسین می کنم قبلا هم شاهد این ناسپاسی ها بودیم. سپاهان در جام باشگاه های جهان شرکت کرد اما صدا و سیما حتی یک گزارش از آن بازی ها پخش نکرد که هنوز بازیکنان شاخص ما مثل نویدکیا و محمود کریمی به این مساله می پردازند. نگاه صدا و سیما ملی باشد نه رنگی!

وی افزود: ممنون از شبکه ورزش اما از بقیه باید گلایه کنم. برد متفاوت است و بینندگانشان هم متفاوت است. امیدوارم برنامه‌ریزان صدا و سیما هم این مساله را در نظر داشته باشند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا