اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

ساکت: امیدوارم به دور از کنایه‌ها و تمایلات خاص، با نگاه ملی به اصل فوتبال بپردازیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم برادرانه و به دور از کنایه ها و تمایلات خاص، با نگاه ملی به اصل فوتبال بپردازیم.

به گزارش پیشرو ورزش، محمدرضا ساکت بعد از جلسه کمیته انضباطی در فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت ۴ باشگاه از سپاهان به دلیل رعایت نکردن سقف بودجه باشگاه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممنونم از پیگیری‌های مستمر شما. از آنهایی که قلم شان، کلام شان، نگاه شان و تصویرشان در جهت موفقیت فوتبال ملی و باشگاهی است. جلسه کمیته انضباطی با حضور اعضای محترم برگزار شد و بنا به توصیه و دستور موکد ریاست جلسه قرار شد از محتوای جلسه، مبانی و دیدگاه‌های مطرح شده هیچ عزیزی صحبت نکند.

مدیرعامل سپاهان افزود: من هم امیدوارم در سال اول این دستور العمل‌ها و ریل گذاری های جدید اتفاق می افتد به ارتقای فوتبال ملی و باشگاهی کشور منتج شود و به دور از همه مسایل، تحلیل‌ها، صحبت‌ها و کنایه‌ها شاهد اقدام‌هایی باشیم در جهت تقویت فوتبال ملی و باشگاهی کشور. از شما هم توقع می‌رود که به مسایلی بپردازیم که بیشتر فوتبال ملی تقویت شود و کمتر به حواشی بپردازید. این مسایل را می توانستم بعد از جلسه بیان کنم و از پیگیری شما سپاسگزارم و امیدوارم برادرانه و با نگاهی ملی و به دور از تمایلات خاص همه به اصل فوتبال بپردازیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا