اخبار ورزشیفوتبال ایران

ساکت:سپاهان در فصل جدید با نویدکیا ادامه می‌دهد

مدیرعامل باشگاه سپاهان توضیحاتی را در خصوص سیاست این باشگاه در فصل جدید لیگ برتر ارائه کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، محمدرضا ساکت پس از دیدار پایانی سپاهان مقابل آلومینیوم اراک در خصوص برنامه‌های باشگاه برای فصل بعد اظهار داشت: از مدیرعامل و مجموعه شرکت فولاد مبارکه صمیمانه تشکر می‌کنیم که در همه مراحل حمایت‌های لازم را از باشگاه داشتند. در جلسه‌ای هم که امروز داشتیم (طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه) تاکید داشت که قاطعانه و به طور جد از فعالیت‌های باشگاه سپاهان حمایت و تلاش می‌کنیم به یک برند بین المللی تبدیل شود. نگاه او تلاش متوازن و عمیق در رشته‌های ورزشی است. در هر رشته تلاش می‌شود در رده‌های مختلف پیوستگی فنی داشته باشیم.

وی افزود: در فضای مجازی تلاش می‌شود اطلاعاتِ برنامه‌ها و اقدامات باشگاه را کسب کنند ولی براساس اندیشه های فنی و راهبردی محرم نویدکیا که در چند روز گذشته حداقل ۶ جلسه با هیات مدیره داشتیم، مسیر آماده سازی برای فصل آینده را دنبال می‌کنیم. اقداماتش در حال انجام است. اما اینطور نیست که بر اساس فشارها و خبرسازی‌های گوناگونی که ایجاد می‌شود، آنچه در دستور کار داریم را قبل از اقدام قطعی مطرح کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یک استراتژی حرفه‌ای در این مسیر داریم. به صورت منطقی، حساب شده و برنامه ریزی شده تلاش می‌کنیم بر اساس بودجه متعارفی که داریم سازماندهی فنی تیم را طبق اندیشه‌های نویدکیا داشته باشیم.

وی با اشاره به تعامل آکادمی و تیم فوتبال بزرگسالان تصریح کرد: پیوستگی فنی بین آکادمی و تیم بزرگسالان سپاهان وجود دارد. جلسات هم اندیشی و تبیین تفکرات فنی در قالب یک سیستم فنی توسط سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان با اعضای آکادمی انجام شده است. آن‌ها در هماهنگی با تیم بزرگسالان، سیستم‌های فنی باشگاه را در رده‌ها تنظیم می‌کنند.

ساکت افزود: نمونه بارزش تیم جوانان که فوتبالش دقیقا کپی برداری شده از تیم بزرگسالان بود. نویدکیا و حتی بازیکنان و کادرش از نزدیک بازی این تیم را رصد کردند و با شایستگی هم قهرمان شد. ان‌شاالله سال ورزشی جدید برای ایران در جام جهانی و برای سپاهان در عرصه لیگ توام با سرافرازی، قدرتمندی، کیفیت و موفقیت دلنشینی همچون سال قبل با رویکردهای قدرتمندتری که در دستور کار داریم، باشد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا