اخبار ورزشیسایر اخبار

ساوه‌شمشکی: برادرم پستی در فدراسیون ندارد

دبیر فدراسیون اسکی از تعداد سهمیه‌های کسب شده برای المپیک جوانان ابراز رضایت کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، گروهی از اسکی‌بازان ایران برای برگزاری کمپ در ماده موگول راهی ژاپن شده‌اند که در بین اعزام شدگان نام حامد ساوه‌ شمشکی برادر دبیر فدراسیون هم به چشم می‌خورد. این اعزام در حالی صورت گرفته که زیرساخت‌های ماده موگول که از ماده‌های اسکی آلپاین است در ایران وجود ندارد.

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اعزام ورزشکارانبه ژاپن خاطرنشان کرد: فصل گذشته باشگاه توچال با گروهی ژاپنی رایزنی کرده بود که تعدادی از قهرمانان المپیک این کشور به ایران آمدند و دوره موگول را در پیست دربندسر برگزار کردند. حالا این گروه ژاپنی یک دوره کاملا رایگان با اقامت، اسکان و بلیت رایگان برای ایران تهیه کرده تا ورزشکاران آموزش پرش ببینند.

وی افزود: تعدادی از افرادی که سال گذشته در کمپ بودند  انتخاب شدند علاوه بر این از ما خواسته شد ورزشکارانی که در اسکی آلپاین در رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال قوی‌ هستند به این کمپ اعزام شوند به همین دلیل ما هم ترجیح دادیم از شهرستان‌ها استفاده کنیم.

دبیر فدراسیون اسکی در پاسخ به این سوال که برادر شما آیا در فدراسیون پست دارد و او با چه سمتی به ژاپن اعزام می‌شود،‌خاطرنشان کرد: او هیچ سمتی در فدراسیون ندارد بلکه تمامی کارهای کمپ را برادرم پیگیری کرده و او رابط داستان بوده است. برادرم نقش هماهنگ کننده دارد.

 ساوه شمشکی در ادامه صحبت‌هایش درباره برنامه‌های پیش روی اسکی در فصل جدید یادآور شد: ما امسال المپیک جوانان را در لوزان و قهرمانی جوانان آسیا را در ایران داریم؛ برای المپیک لوزان ۷ سهمیه گرفته‌ایم که در دوره قبل دو سهمیه داشتیم. مسابقات بهمن ماه برگزار می‌شود شاید بتوانیم باز هم سهمیه بگیریم البته از این تعداد سهمیه کسب شده هم راضی هستیم. مسابقات قهرمانی آسیا هم اسفند ماه در ایران برگزار می‌شود ما فعلا نام دیزین را به عنوان میزبان اعلام کرده‌ایم اما قبل از مسابقات پیست مورد نظر نهایی می‌‌شود اواخر آبان هم دعوتنامه را به کشورهای عضو می‌فرستیم. تمرینات بدنسازی ما در این رده سنی چند ماهی است که شروع شده است.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر جذب مربی خارجی و اینکه آیا از او در تیم جوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا استفاده می‌کنید،‌ تصریح کرد: ما یک مربی سوئیسی- اسپانیایی جذب کرده‌ایم که از اول اکتبر برای تست‌گیری به ایران می‌آید؛ قرارداد ما با او کار مستقیم و برنامه‌ای است به این صورت که او برنامه می‌دهد و دو مقطع در فصل زمستان به ایران خواهد آمد تا مستقیم با تیم ایران کار کند. برنامه ما این است که او تیم پایه را هدایت کند تا برای آینده استعدادهای قوی‌تر پیدا کنیم.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا