اخبار ورزشیتوپ و تور

سازمان لیگ بسکتبال ایران: بعد از شروع پلی‌آف امکان ثبت قرارداد بازیکن خارجی وجود ندارد

سازمان لیگ بسکتبال اعلام کرده بعد از شروع مسابقات پلی آف امکان ثبت قرارداد بازیکنان خارجی جدید وجود ندارد.
به گزارش پیشرو ورزش، مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال از ۱۹ فروردین ماه به صورت ۳ برد از ۵ مسابقه برگزار می شود و ۸ تیم راه یافته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
طبق قانون اگر تیم‌ها می خواهند بازیکن خارجی جدیدی جذب کنند، باید تا قبل از آغاز مرحله پلی آف این کار را انجام و قراردادش را در فدراسیون ثبت کنند، اما شنیده شده برخی تیم‌ها به دنبال تعویق مسابقه خود هستند تا یا خارجی مدنظرشان را در جذب و در مسابقه استفاده کنند.
امیرحسین واحدپور، دبیر سازمان لیگ بسکتبال در این باره به فارس گفت: همه تیم‌ها باید قبل از آغاز پلی آف قرارداد بازیکن خارجی جدید خود را ثبت کنند و حالا اگر شرایطی رقم بخورد و مسابقه‌ای به تعویق بیفتد دلیل نمی‌شود که تیمی بگوید پلی آف هنوز برای آنها آغاز نشده است.
وی ادامه داد: طبق برنامه مرحله پلی آف از روز ۱۹ فروردین آغاز می شود و اگر مسابقه‌ای هم قرار باشد به تعویق بیفتد، ملاک ما برای ثبت قرارداد همان ۱۹ فروردین خواهد بود و بعد از آن قرارداد جدیدی ثبت نمی‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا