اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش های رزمی

بازی‌های آسیایی هانگژو: حسین‌پور در تکواندو نقره‌ای شد

نماینده کشورمان در وزن ۶۳- کیلوگرم تیم ملی تکواندو با شکست مقابل نماینده تایلند به مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو دست یافت.

به گزارش پیشرو ورزش، در ادامه مسابقات تکواندو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو، امروز سه شنبه چهارم مهر و در روز سوم، علیرضا حسین پور نماینده کشورمان در وزن ۶۳- کیلوگرم در اولین دیدار، محمد رایحان از هند را ۲ بر صفر شکست داد. حسین پور در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز ۲ بر صفر نماینده پاکستان را شکست داد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

حسین پور با عبور از تکواندوکار کره‌ای در این مرحله نیز ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. وی در نیمه نهایی با شکست زید الهلوانی از کشور اردن راهی فینال مسابقات شد. این رقابت‌ها با نتیجه راند اول ۶ بر ۳ و در راند دوم صفر بر صفر و با پاور بیشتر به برتری دست یافت و به فینال رسید.

وی در مبارزه فینال به مصاف “توبتیمدانگ بانلونگ” تایلندی، نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۲۳ رفت و این دیدار در راند اول با نتیجه ۷ بر ۶ و در راند دوم ۱۰ بر ۷ به سود نماینده تایلند تمام شد و در پایان مدال نقره به حسین پور رسید.

هدایت تیم ملی مردان ایران بر عهده بیژن مقانلو و مجید افلاکی مربی تیم ملی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا